تغییرات در دفاتر شورای نگهبان استان‌ها

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان البرز با بیان اینکه تنوع اقوام وضعیت خاصی را برای استان البرز رقم می‌زند، گفت: تغییرات و جابه جایی در شورای نگهبان جهت پویایی بیشتر انجام می‌شود و هیچ تغییری در این شورا با مسائل سیاسی ارتباط ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، سیدرضا نوراللهی در نشستی که عصر امروز در سالن جلسات دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس اصول متعدد قانونی اساسی نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و مجلس خبرگان رهبری از وظایف شورای نگهبان است که این شورا بازوهای توانمندی نیز در سطح استان‌ها برای برگزاری انتخابات سالم دارد.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان البرز افزود: دفاتر شورای نگهبان استان البرز مانند دفاتر دیگر در مواقع مشخص در انتخابات وظیفه خطیر را بر عهده دارد و شورای نگهبان همواره پاسدار رای مردم است.

وی با بیان اینکه قطعا تغییرات در تمام دستگاهها و ارگان‌ها است، تاکید کرد: تغییرات در شورای نگهبان زودهنگام نیست و جا به جایی در دفاتر نظارت شورای نگهبان امری عادی است و مراسم تودیع و معارفه در مجموعه نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان البرز نیز انجام می‌شود.

نوراللهی با اشاره به خدمات 15 ساله حجت‌الاسلام روحی یزدی در دفتر نظارت شورای نگهبان استان البرز؛ گفت: تغییرات و جا به جایی در شورای نگهبان برای پویایی بیشتر انجام می‌شود و هیچ تغییری در این شورا با مسائل سیاسی ارتباط ندارد و با هر تغییری مجموعه فعال‌تر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نخستین جلسه با سرپرستهای شهرستانی دفاتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان البرز امروز برگزار شد، اضافه کرد: استان البرز به دلیل ویژگیهای قومیتی شرایط ویژه‌ای دارد و مهاجرت و تنوع اقوام وضعیت خاصی را برای این استان رقم می‌زند.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی شوای نگهبان استان البرز با بیان اینکه احزاب و جریان‌های سیاسی استان البرز به دلیل نزدیکی به پایتخت شرایط خاصی دارند، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان بر اساس منابع مستند چهارگانه استعلام به وظایف قانونی خود عمل می‌کند.

900

کد خبر: 889761

وب گردی

وب گردی