فروش بنزین در دبه قدغن است/ با گرانفروشان برخورد می‌شود

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان جایگاه‌داران سوخت کشور با تاکید براینکه به تمام جایگاه‍‌های سوخت کشور بخشنامه ای را ارسال کردیم که فروش بنزین در دبه قدغن است، گفت: هموطنان در صورت مشاهده فروش بنزین با قیمت هایی بالاتر از قیمت مصوب، به ما اعلام کنند تا با افراد خاطی برخورد شود.

ناصر رئیسی رئیس انجمن صنفی کارفرمایان جایگاه‌داران سوخت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، در خصوص سوءاستفاده برخی از افراد مبنی برفروش بنزین بالاتر از قیمت واقعی در موقع بحرانی(زلزله) گفت: تصور نمی‌کنم اما در صورت مشاهده هموطنان می‌توانند آدرس دقیق جایگاه را به ما اعلام کنند ما بلافاصله پیگیری و با افراد خاطی برخورد می کنیم.

او تصریح کرد: در زلزله گذشته چند تماس تلفنی در این زمینه داشتیم که متاسفانه برخی از افراد بنزین را در دبه‌ها به فروش می‌رساندند که البته این اتفاق در خود جایگاه سوخت رخ نداده بود اما به هرحال با این موارد برخورد شد.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان جایگاه‌داران سوخت کشور تاکید کرد: به تمام جایگاههای سوخت کشور بخشنامه ای را ارسال کردیم که فروش بنزین در دبه قدغن است و بیشتر از 4تا 5 لیتر مجاز نیستند که بنزین بفروشند.

402

کد خبر: 889862

وب گردی

وب گردی