قهرمانی والیبالیست‌های خواهر دانشگاه آزاد خوراسگان در مسابقات دانشجویان استان اصفهان

مسابقات والیبال قهرمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در سال تحصیلی 97-96 در بخش خواهران با حضور 6 تیم در مجتمع ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با قهرمانی تیم میزبان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، این دوره از مسابقات با حضور 6 تیم از واحدهای مبارکه، شهرضا، اصفهان(خوراسگان)، فلاورجان، خمینی‌شهر و سمای خوراسگان برگزار شد.

مسابقات این دوره به مدت 2 روز به میزبانی واحد اصفهان(خوراسگان) و در دو گروه 3 تیمی بصورت دوره‌ای برگزار شد و پس از انجام 9 بازی تیم‌های واحدهای اصفهان(خوراسگان)، مبارکه، فلاورجان و سمای اصفهان(خوراسگان) به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند که از این 4 تیم، واحدهای دانشگاهی اصفهان(خوراسگان) و سما به فینال مسابقات و واحدهای مبارکه و فلاورجان به بازی رده‌بندی راه یافتند.

در بازی پایانی تیم واحد اصفهان(خوراسگان) با غلبه بر تیم سما به قهرمانی این دوره از مسابقات والیبال دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان دست یافت، تیم سمای اصفهان(خوراسگان) دوم شد و تیم‌های واحدهای مبارکه و فلاورجان به طور مشترک به مقام سوم رسیدند.

اسامی تیم والیبال خواهران واحد اصفهان(خوراسگان) به عنوان قهرمانان این دوره از مسابقات بدین شرح است: فاطمه خادم، محدثه معنوی نژاد، مهسا رضاپور ، مائده اسکندری، نیکا فیروزه، فائزه داوری، شیوا سلمانی، عاطفه رضائی، فهیمه آزادی، نرجس امیری، ایلناز عباسی، زهرا شیری( کاپیتان)، گیتی روانبخش(مربی) و مریم بابایی(سرپرست).

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، حضور تعدادی از دانشجویان عضو تیم‌های ملی و باشگاه‌های حاضر در لیگ والیبال ایران در این دوره از مسابقات باعث افزایش کیفیت مسابقات گردید.

کد خبر: 889876

وب گردی

وب گردی