نخستین همایش ملی علوم کاربردی در ورزش برگزار شد

نخستین همایش ملی نخستین همایش ملی علوم کاربردی در ورزش ر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت با حضور استادان و دانشجویان رشته‌های حسابداری، در تالار ولیعصر (عج) این واحد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی مصطفی لو، دبیر علمی همایش و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت هدف از برگزاری این همایش را بررسی تحقیقات و نوآوری‌های علمی صورت گرفته در این حوزه و ایجاد فرصت برای تبادل ایده ها واطلاعات و افکار و آشنایی متقابل اساتید با آخرین یافته های علمی رشته های تخصصی تربیت بدنی عنوان کرد و گفت: ورزش همگانی و آمادگی جسمانی، فیزیولوژی و تغذیه ورزشی، آسیب شناسی و حرکات اصلاحی، بیومکانیک و فناوری ورزشی، رفتار حرکتی، ورزش بانوان از اصلی‌ترین محورهای همایش اولین همایش ملی پژوهش‌های کاربردی در علوم ورزشی در واحد مینودشت است.

مصطفی لو مقالات و تحقیقات ارائه‌ شده در این همایش را بسیار مؤثر و کاربردی دانست و گفت: اعتقادم بر این است این همایش موجب دانش‌افزایی و توسعه و تعمیم ورزش شده که بیانگراثربخشی دانشگاه‌ها در این حوزه است.

علی مصطفی لو نقش این گونه همایش ها را در اشاعه دانش برای رفع مشکلات ورزشکاران و نقش آفرینان صحنه های ورزشی بسیار مفید ارزیابی کرد و اظهار کرد: امروزه این موضوع از بزرگترین دغدغه‌های جوانان این مرز و بوم به شمار می آید و امیدواریم که این همایش گامی هر چند کوچک در این زمینه باشد.

مصطفی لو کیفیت برگزاری این همایش را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: حضور پر شور دانشجویان، داوری تخصصی از ویژگی‌های این همایش و سطح علمی و نگارش مقالات از جمله معیارهای انتخاب مقالات برتر بود.

کد خبر: 889913

وب گردی

وب گردی