به بحران در پرسپولیس اعتقادی ندارم/ بازی با تراکتورسازی مهیج خواهد بود

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: شما باید فشردگی مسابقات و خستگی بازیکنان را هم در نظر بگیرید و اعتقاد من این است که این شرایط تا حدودی پرسپولیس را خسته کرد و من به هیچ عنوان اعتقاد به بحران در تیم بزرگ پرسپولیس را ندارم.

پیژن ذو الفقارنسب در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص وضعیت پرسپولیس بعد از تساوی برابر فولاد گفت:من معتقدم تساوی برابر فولاد در اهواز که یکی از تیم‌های پرقدرت لیگ محسوب می‌شود، نتیجه بدی نبود. پرسپولیس تا دقیقه 89 شرایط خوبی داشت، اما بازیکنان این تیم در یک لحظه تمرکزشان را از دست دادند و گل مساوی وارد دروازه بیرانوند شد. با این حال گرفتن یک امتیاز در خانه حریف اصلاً بد نبود.

وی در ادامه افزود:بر خلاف نظر بعضی‌ها باید بگویم که پرسپولیس با دو بازی نبردن به هیچ عنوان وارد بحران نخواهد شد. شما باید فشردگی مسابقات و خستگی بازیکنان را هم در نظر بگیرید و اعتقاد من این است که این شرایط تا حدودی پرسپولیس را خسته کرده و به هیچ عنوان اعتقاد به بحران در تیم بزرگ پرسپولیس ندارم.

ذوالفقار نسب همچنین راجع به بازی پرسپولیس برابر تراکتورسازی در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: این یک بازی حساس برای هر دو تیم است و نتیجه هم به راحتی قابل پیش‌بینی نیست، تیم تراکتورسازی شرایط خوب و مطلوبی دارد و در چند بازی گذشته خود به خوبی نتیجه گرفته است، مسلما بازی مهیجی خواهد بود و شاگردان گل محمدی کار سختی در تهران خواهند داشت.

602

کد خبر: 889964

وب گردی

وب گردی