ویژه های شبکه دو به مناسبت حماسه ۹ دی

شبکه دو سیما به مناسبت حماسه 9 دی برنامه های متعددی از جمله مستندهای «روز بصیرت»، «حماسه مردم»، «زنده باد زندگی»، «عصر خانواده» و ... را تدارک دیده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، مستند " روز بصیرت" کاری از گروه سیاسی شبکه دو سیماست که شنبه 9 دی ساعت 19:50 پخش می شود. این مستند روایت گونه از حضور مردم در مقابله با فتنه و ابعاد جهانی حماسه مردم در 9 دی می گوید. همچنین "حماسه مرم" دیگر مستند در نظر گرفته شده است که یکشنبه 10 دی، ساعت 19:50 پخش خواهد شد.

برنامه "زنده باد زندگی" کاری از گروه دانش و اقتصاد به تهیه کنندگی محمد جعفر خسروی شنبه 9 دی، ساعت 10:30 به موضوع روز بصیرت و میثاق با ولایت می پردازد. این برنامه با پخش کلیپ و پلی بک های مرتبط و بحث و گفت و گو درباره جشنواره طراحی پوستر حماسه 9 دی تقدیم مخاطبان می شود.

برنامه "عصر خانواده" کاری از گروه خانواده به تهیه کنندگی علی اکبر کریمی نیز با پرداختن به موضوع حماسه 9 دی و اشاره به بصیرت و آگاهی مردم به صورت زنده شنبه 9 دی ساعت 18 با مخاطبان همراه می شود.

پخش کلیپ " پرتو خورشید" با صدای کسری کاویانی و شعری از سید کمال هاشم زاده هم از دیگر تدارکات شبکه دو سیما خواهد بود.

همچنین برنامه های "مثبت دو"، " نگی که نگفتی"، " نما دو"، با دعوت از کارشناسان و مهمانان فرهنگی و انقلابی به بررسی حماسه 9 دی می پردازند.

501

کد خبر: 890107

وب گردی

وب گردی