مردم 9 دی برای دفاع از خط ولایت به میدان آمدند

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی گفت: حماسه نهم دی تراز ملی داشت و مردم برای دفاع از خط ولایت و ارزش‌ها به میدان آمدند.

به گزارش ایسکانیوز، علی محمد نائینی رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی امروز (۶ دی) در نشست خبری اظهار کرد: بیش از ۳ هزار نشست، تبیینی، تحلیلی و روشنگری با توجه به نیاز‌های امروز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از 10 مستند با محوریت فتنه 88 تولید شده که در رسانه‌های مختلف و فضای مجازی پخش می‌شود، گفت: امروز اگر ملت ایران از ثبات برخوردار هستند به برکت حماسه نهم دی ماه سال 88 است.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی بیان کرد: قطعا اگر بی‌ثباتی در انتخابات 88 شروع شد ادامه پیدا می‌کرد شاهد وضعیت بی‌ثباتی در جامعه بودیم و نمی‌توانستیم در فضای پر از امید و اعتماد شاهد حضور مردم باشیم و قطعا نقش آفرینی امروز ما در منطقه به واسطه اقدام در عرصه داخلی و حوادث نهم دی ماه سال 88 بود.

نائینی تاکید کرد: ملت ایران اگر احساس کنند که فتنه تازه ای به وجود آمده و مقابله جدیدی لازم است حتما ایستادگی خواهند کرد و افزایش قدرت بازدارندگی مردم در برابر فتنه‌های جدید مهم است و باید کشور در برابر فتنه‌های جدید واکسینه شود.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه، حضور مردم در حماسه نهم دی به طرفداری از شخص خاصی بود، اظهار کرد: قطعا حماسه نهم دی ترازی ملی داشت و مردم برای دفاع از شخص خاصی به میدان نیامدند بلکه تنها برای دفاع از خط ولایت و ارزش‌ها به میدان آمدند و همه کسانی که در انتخابات 88 شرکت کردند وقتی انقلاب و ارزش‌ها را در خطر دیدند و مشاهده کردند دشمنان به پایان جمهوری اسلامی امید بسته‌اند در حماسه نهم دی 88 حضور یافتند.

وی تصریح کرد: در آن روز تاریخی همه مردم به جز فتنه گران به میدان آمدند و طبق برآورد کارشناسان شورای هماهنگی تبلیغات در تهران فقط یک میلیون نفر به احمدی‌نژاد رای داده بودند اما 4 میلیون نفر در این حماسه باشکوه حضور یافتند و در شهرستان‌های دیگر نیز وقتی مردم دیدند که به مقدسات و عاشورا توهین شده به میدان آمدند و رسانه‌های غربی این تظاهرات را هم‌تراز تظاهرات انقلاب دانستند.

نائینی در پایان با اشاره به نقش قشر جوان در حماسه نهم دی ماه 88 خاطر نشان کرد: نهم دی نشان دهنده حرکت حماسی مردم بود و نشان داد که جوانان نسل سوم انقلاب کاملا هوشمند هستند و آن لحظه‌ای که باید آتش به اختیار عمل کنند به صحنه می‌آیند. در آن روز تاریخی اکثر کسانی که به میدان آمدند جوانان دهه هفتادی بودند و حماسه‌ای بزرگ به راه انداختند.

304

کد خبر: 890112

وب گردی

وب گردی