سلطانی‌فر: ورزشکاران ما همیشه در کنار افتخارآفرینی حافظ ارزش‌های نظام بوده‌اند

وزیر ورزش و جوانان با تاکید به حفظ ارزش‌ها گفت: امیدوارم بتوانیم در کنار افتخار آفرین‌ها حافظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در مراسم تجلیل رئیس مجلس شورای اسلامی از پهلوان علی رضا کریمی و تیم وزنه برداری ایران ( قهرمان جهان)، این اقدام را پهلوانانه دانست و گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری اقدامی بود که پوریای ولی انجام می داد و از این رو در یک مراسم بسیار معنوی و باشکوه مورد تفقد مقام رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

مسعود سلطانی فر با تاکید به حفظ ارزش ها در همه صحنه ها، گفت: امیدوارم بتوانیم در کنار افتخار آفرین ها حافظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی در ادامه در خصوص مراحل آماده سازی ورزش کشور برای حضور در مسابقات آسیایی، اظهار داشت: فدراسیون های مختلف با برنامه های خود برای حضور موفق در بازی های آسیایی آماده می شوند و همچنین در مرحله مقدماتی جام جهانی با بازی های زیبا و نتایج خوب توانستیم به این جام صعود و در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات حضورخود را قطعی کنیم.

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که با علاقه ای که در بین ورزشکاران و مدیران ورزشی وجود دارد،تلاشی که قهرمانان و مدیران انجام می دهند و حمایتی که مجلس و دولت ازبرنامه های ورزش کشور دارد بتوانیم نتایج خوبی در بازی های آسیایی 2018 کسب کنیم.

سلطانی فر همچنین از برنامه های جامع مجموعه ورزش کشور در فاصله سه سال مانده تا المپیک 2020 و تجمیع برنامه ها برای حضور موفق در این صحنه بزرگ خبر داد و افزود: تمامی رشته هایی که فکر می کنند برای المپیک سهمیه می گیرند و می توانند افتخار آفرین باشند از هم اکنون برنامه های آن ها تنظیم و برنامه ریزی شده است به گونه ای که در حال امادگی برای المپیک پیش رو هستیم.

وی در پایان در خصوص وزنه برداری کشور نیز مواردی بیان کرد و گفت: نسلی که در حال حاضر روی صحنه آمده اند دوسه سال است که افتخار آفرینی را آغاز کرده اند. نسل بسیار فعالی هستند که در رده های میان وزن و سنگین وزن موفق بوده اند و در رده سبک وزن نیاز به کار بیشتری دارند تا در این اوزان نیز افتخار آفرینی داشته باشیم.

602

کد خبر: 890132

وب گردی

وب گردی