مساعدت لازم به استان البرز در حوزه های مختلف صورت گیرد

استاندار البرز با اشاره به اینکه توسعه صنعت گردشگری در استان البرز در قالب توجه به تولید با شدت و سرعت بیشتری محقق می شود، اظهار کرد: استان البرز از جمله شهر کرج در بخش های مغفول واقع شده که باید مساعدت لازم به این استان در حوزه های مختلف صورت گیرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ محمد علی نجفی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و بازدید از مرکز پرورش و تکثیر ماهی که ظهر چهارشنبه برگزار شد، با اشاره به اینکه ۱۰ مرکز ملی بخش کشاورزی در استان البرز واقع شده است، اظهار کرد: مصرف کم ماهی در استان البرز دور از انتظار است باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا به میانگین کشوری در این حوزه دست پیدا کنیم.

وی میانگین جهانی مصرف ماهی را بین ۲۵ تا ۳۰ کیلوگرم اعلام کرد و افزود: متاسفانه آنفولانزای مرغی تلفات و خسارات سنگینی را متحمل کشور کرده است اما خوشبختانه قیمت تخم مرغ تا حد مطلوبی تعدیل شده است.

استاندار البرز با تاکید بر لزوم توجه به بیمه محصولات کشاورزی، خاطرنشان کرد: حوزه تولید در کشور از جمله استان البرز به سبب ظرفیت های موجود در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

نجفی در ادامه با اشاره به اینکه توسعه صنعت گردشگری در استان البرز در قالب توجه به تولید با شدت و سرعت بیشتری محقق می شود، اظهار کرد: استان البرز از جمله شهر کرج در بخش های مغفول واقع شده که باید مساعدت لازم به این استان در حوزه های مختلف صورت گیرد.

استاندار البرز با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های مختلف رسانه ای و تبلیغی در جهت معرفی توانمندی های استان در بخش گردشگری، صنعت، کشاورزی و تولید، گفت: باید زمینه استقرار گردشگران و مسافران عبوری از استان البرز فراهم شود.

900

کد خبر: 890147

وب گردی

وب گردی