صندوق محصولات کشاورزی موقع بازپرداخت هیچ تعهدی را عملی نمی‌کند

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: متاسفانه شخصی به عنوان رئیس سازمان گردشگری و میراث فرهنگی انتخاب شده که نام بزرگترین غار خشک خاورمیانه را هنوز نشنیده است. ایشان زمانی را برای بررسی مسائل میراث فرهنگی شهرستان خدابنده اختصاص نداده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، احمد بیگدلی در تذکری شفاهی به رئیس سازمان گردشگری اظهار کرد: بقعه قیدار نبی، پیامبر خدا به مخروبه تبدیل شده است و متاسفانه به این مسائل توجه کافی نمی‌شود. من از ایشان در رابطه با بزرگترین غار خشک خاورمیانه سوال کردم اما ایشان اطلاعاتی در رابطه با آن نداشتند.

وی در تذکری به رئیس جمهور گفت: بیمه روستاییان که قرار بود با ۱۰ سال سابقه و در سن ۷۰ سالگی بازنشسته شوند، اتفاق نیفتاده است. ما در این ۳۸ سال برای روستاییان چه کاری انجام دادیم و اکنون نیز حداقل حق را نیز به آنها نمی دهیم آنها در کمترین امکانات زندگی می کنند. صندوق محصولات کشاورزی، محصولات کشاورزی را بیمه می کند ولی متاسفانه موقع بازپرداخت هیچ تعهدی را عملی نمی کند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: به دنبال سیلی که در این شهرستان آمده بود قرار بود که سازمان برنامه و بودجه به ۱۵۰ واحد پنج میلیون پول بلاعوض دهد، اما اکنون با گذشت یک سال هنوز عملیاتی نشده است. در روستاها مردم از نبود نفت مشکل دارند. گازرسانی که به روستاها نشده است حداقل نفت را از آنها دریغ نکنید. از رئیس جمهور تقاضا می کنم به کشاورزان رسیدگی کند. این کشاورزان بودند که به شما رای دادند.

304

کد خبر: 890176

وب گردی

وب گردی