حماسه 9 دی  چراغی راهنما و حرکتی انقلابی

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد کاشان گفت: بانیان ایجاد فتنه 88 مطابق معمول با تحلیل‌های غلط خود می‌پنداشتند که می توانند مردم را از نظام اسلامی جدا کنند. اما حرکت عظیم مردم در 9 دی بصیرت و انقلابی بودن واقعی مردم را نشان داد.

به گزارش ایسکانیوز،دکتر حسین زینلی به مناسبت نهم دی در پیام خود آورده است: حضور باشکوه مردم ایران در انتخابات خرداد 1388 که می‌توانست فرصتی برای اقتدار نظام و شتاب فزاینده کشور و نیز پیشرفت، توسعه اقتصادی و تعامل همه جانبه باشد در سایه فتنه‌انگیزی دشمنان انقلاب اسلامی در داخل و خارج به چالش علیه استقلال، امنیت ملّی و استحکام نظام اسلامی در عرصه فراملّی تبدیل شد، به گونه ای که اگر مدیریت الهی، هوشمندانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری و حضور مومنانه و توام با بصیرت انقلابی مردم نبود می‌توانست جمهوری اسلامی ایران را با خطرات جبران ناپذیری مواجه سازد.

قیام 9 دی و حضور میلیونی توده‌های حامی نظام اسلامی در برائت از فتنه‌گران و تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی روز تجلّی غیرت دینی و خیزش ملی ملّت شریف ایران و فروزان شدن شعله های بیداری و بصیرت آنان نسبت به واقعیت‌های فتنه 88 به شمار می رود و ثابت کرد که مردم بصیر و ولایی ما بهترین درس را از تاریخ گرفته ا ند و آن تنها نگذاشتن رهبری جامعه اسلامی در بزنگاه هایی است که دشمنان قصد سوءاستفاده از آن را دارند و همچنین نهم دی برای همیشه پرچم آگاهی و دشمن ستیزی را در این کشور برافراشته نگه داشت.

بانیان ایجاد فتنه 88 مطابق معمول با تحلیل‌های غلط خود می‌پنداشتند که می توانند مردم را از نظام اسلامی جدا کنند. اما حرکت عظیم مردم در 9 دی بصیرت و انقلابی بودن واقعی مردم را نشان داد. وقایعی که در عاشورای سال 88 اتفاق افتاد، اثبات کرد که عده‌ای از کسانی که ادعای نقد جمهوری اسلامی را دارند، در واقع با اسلام ناب محمدی مشکل دارند.

اینجانب به نمایندگی از همکاران بزرگوار استادان، دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان همچون سایر ملت ایران برخود فرض می‌دانیم سالروز حماسه 9 دی را به عنوان چراغی راهنما و حرکتی انقلابی گرامی بداریم و از همه مسئولان درخواست می‌کنیم در این باره بدون هیچ عذری، خودجوش و باشکوه در مراسم های این روز حماسی شرکت کنند و با درس گرفتن از حوادث سال 88 دشمنان را در ایجاد فتنه‌های جدید مأیوس کنند.

204

کد خبر: 890240

وب گردی

وب گردی