بازدید مشاور ریاست و مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از واحد چالوس

مشاور ریاست و مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با رئیس واحد چالوس،مدیر و اعضای ستاد شاهد و ایثارگران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسین نصیرزاده مشاور ریاست و مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی به همراه معاونین و مسئولین این اداره کل از واحد چالوس بازدید و طی نشستی با رئیس واحد،مدیر امور شاهد و ایثارگران و اعضای ستاد شاهد و ایثارگران واحد در خصوص ماموریتهای کلان حوزه ایثارگران و لزوم پشتیبانی مسئولین این واحد از برنامه های ابلاغی به گفتگو پرداخت.
دکتر نصیرزاده در این نشست به نوع نگاه ویژه آقای دکتر ولایتی و آقای دکتر رهبر نسبت به حوزه ایثارگران اشاره نموده و خاطر نشان کردند بر ما تکلیف شده است که تفکر ایثار و شهادت در بخش بخش دانشگاه آزاد اسلامی جاری شود که برای تحقق آن برنامه های کلانی تهیه شده و به مرحله اجرا در خواهد آمد.
وی یکی از این برنامه ها را راه اندازی کانون های فرهنگی ایثار و شهادت برای هر سه قشر استاد،کارمند و دانشجو در همه واحدها بیان نمود و اظهار کرد مدیریت راهبری این کانونها در سازمان مرکزی خواهد بود.
دکتر نصیرزاده افزود،سفرهای استانی و سنجش عملکرد واحدها در حوزه شاهد و ایثارگران،بهره گیری از نخبگان این حوزه در مسئولیت ها و فعالیتها،اعطای خدمات رفاهی،طراحی و برگزاری نشست های تخصصی و اثر بخش با محتوای شناخت ابعاد ایثار و شهادت برای نسل جوان،توسعه یادمان ها و برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی به صورت کشوری و استانی را از دیگر برنامه های در دست اقدام این اداره کل برشمرد.
وی در پایان این نشست ابراز امیدواری کرد با پشتیبانی ویژه آقای دکتر ولایتی و آقای دکتر رهبر هیچ یک از بخش های مرتبط با شجره طیبه ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی مغفول نخواهد ماند و از فرصت وجود مدیران ارزشی در این دانشگاه اثرگذار استفاده خواهیم کرد و تمام تلاش خود را برای خدمت شایسته تر مصروف خواهیم داشت.

کد خبر: 890250

وب گردی

وب گردی