مردم کدام استان بیشترین کمک را به زلزله‌زدگان کرمانشاه کردند؟

مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: ‌مردم کردستان بیشترین کمک را به زلزله‌زدگان کرمانشاه کردند.

به گزارش ایسکانیوز، برهان صلواتی عصر امروز در کارگروه تخصصی اشتغال استان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن شهدای دولت استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: مردم کردستان بارها ثابت کرده‌اند که وفادارترین قوم به جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه مردم کردستان بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند، افزود: مردم این خطه با حضور حداکثری در انتخابات پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و باید مدیران جوابگوی وعده‌های خود باشند.

مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تصریح کرد: مردم این استان تعامل‌گرترین مردم‌ها هستند و بیشترین کمک را به زلزله‌زدگان کرمانشاه کردند.

گله‌مندی از سیستم بانکی در کردستان

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: زمانی که در مملکت شکوفایی بود مردم کردستان سپر جنگ بودند.

عبدالله کاردانی با ابراز گله‌مندی از سیستم بانکی در کردستان، افزود: باید دولت به مطالبات مردم توجه ویژه داشته باشد و بانک‌ها نیز در جهت حمایت از تولید سیاست‌گذاری کنند.

وی خطاب به وزیر تعاون عنوان کرد: شما از دیدگاه بنده وزیر نبوده بلکه نیمچه دولت هستید و در خیلی از وزارتخانه‌ها می‌توانید دخالت داشته باشید.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان تصریح کرد: اگر مالیات‌دهنده مالیات ندهد در یک ماه 2.5 درصد بهره‌روی روی آن می‌کشند و در این راستا دولت بار سنگینی بر دوش مالیات‌دهنده‌ها می‌گذارد.

کاردانی افزور: باید به مسائل عمرانی استان در جهت توسعه و افزایش تولید بیشتر توجه شود.

900

کد خبر: 890273

وب گردی

وب گردی