مهر علیزاده: کاشان باید به قطب اقتصادی کشور تبدیل شود

استاندار اصفهان گفت: کاشان باید به یک قطب اقتصادی کشور تبدیل شود چراکه توسعه تولید و صنعت و خدمات صادرات محور در کاشان نسبت به دیگر مناطق مناسب تر است.

به گزارش ایسکانیوز، محسن مهر علیزاده امروز در نشست هیئت رئیسه اتاق بازرگانی باصنعتگران ، صاحبان صنایع و کارخانجات کاشان و آران و بیدگل در محل فرمانداری کاشان ضمن تاسف بار خواندن تعطیلی کارخانجات اظهار داشت: اگر در جامعه ای خدمات، تولید، سرمایه گذاری، تجارت، صادرات و واردات با مشکلی رو به رو نباشد، آن جامعه رشد می کند و جامعه ای که زندگی مردم آن تامین نباشد دچار مشکل می‌شود.

استاندار اصفهان ضمن اشاره به مشکلات در حوزه آب و محیط زیست ابراز کرد: نکته مهمی که تا به حال گفته نشده و بسیار قابل تامل است مسئله بروکراسی است که نمی تواند مشکلات را حل کند.

وی بیان کرد: در استان فشار زیادی به صنعتگر وارد می شود، کسی که فعال اقتصادی است و اشتغال و رفاه و در آمد مردم را تامین می کند باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و کسی که در امور صنعتگران کوتاهی می کند هم به جامعه و هم به آینده فرزندان خود و دیگران ضربه می زند.

استاندار اصفهان اذعان کرد: شهرستانی که افراد با علاقمندی زیاد در حوزه های مختلف و صنعت های متفاوت در حال تلاش هستند نباید دچار مشکل باشد و کسانی که در راه تولید کنندگان سنگ اندازی می کنند، افراد جاهلی هستند.

وی با بیان این که کار دولت سیاست گذاری درسطح کلان ونظارت وکنترل آن است و اجرا باید به دست مردم انجام گیرد خاطرنشان کرد: این عقیده که نیاز به بخش خصوصی نداریم اشتباه است و با توجه به درآمدهای نفتی کشور دچار نوعی اعتیاد به نفت شده و از ابتدای انقلاب تاکنون تلاش‌های قطع وابستگی از نفت موثر نبوده است.

مهرعلیزاده ضمن نا مطلوب خواندن فرهنگ اداری بیان کرد: کاشان باید به یک قطب اقتصادی کشور تبدیل شود چراکه توسعه تولید و صنعت و خدمات صادرات محور در کاشان نسبت به دیگر مناطق مناسب تر است.

901

کد خبر: 890417

وب گردی

وب گردی