تکسیرا: در ابتدای فصل هدف باشگاه و تیم با هم تفاوت داشت/ نمی‌توان گفت پدرت را بیشتر دوست داری یا مادرت را!

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:‌ ما اول فصل را به گونه‌ای شروع کردیم که هدف باشگاه و تیم با هم تفاوت داشت و هر کدام برنامه‌های خاصی برای بازی‌ها داشتند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، میگوئل تکسیرا در نشست خبری پیش از بازی گسترش فولاد - ذوب‌آهن، اظهار داشت: خوشحالم از اینکه دوباره به خانه دوم خودم، یعنی تبریز برگشتم. در رابطه با بازی باید بگویم که بازی سختی در پیش داریم. این بازی با نیم‌فصل اول فرق دارد.

وی افزود: گسترش فولاد الان در بهترین شرایط قرار گرفته، همین‌طور با توجه به تغییر و تحولاتی که اتفاق افتاده، فکر می‌کنم این بازی، بازی سختی خواهد شد. به‌خصوص اینکه می‌خواهیم در زمین گسترش فولاد بازی کنیم، اما ما هدف‌مان از آمدن به تبریز کسب سه امتیاز است. باز هم تکرار می‌کنم که با تیم سرسختی بازی داریم؛ تیمی که ضدحملات خوبی دارد و بازی خوبی انجام می‌دهد. ما هم برنامه‌ریزی‌هایی کردیم که با استفاده از راه‌کارهای خودمان امتیاز این بازی را بگیریم.

مربی تیم ذوب‌آهن با اشاره به روند تیمش در نیم‌فصل نخست، خاطرنشان کرد: ما اول فصل را به گونه‌ای شروع کردیم که هدف باشگاه و تیم با هم تفاوت داشت و هر کدام برنامه‌های خاصی برای بازی‌ها داشتند. ما مقداری تغییرات به وجود آوردیم، چون امیر قلعه‌نویی دوست دارد تیم‌هایش همیشه هجومی بازی کنند. این زمان‌بر است که تغییرات به نتیجه برسد. وقتی بخواهیم تغییرات ایجاد کنیم و به ماشین‌ به یک‌باره فشار بیاوریم، طبیعی است که برخی از قطعات از کار بیفتد. ما یک‌بار دیگر تلاش کردیم که تیم‌مان را بهبود ببخشیم. مطمئنم به تمامی اهدافی که داریم می‌رسیم.

تکسیرا ادامه داد: مشخص است که باشگاه ذوب‌آهن باشگاه بزرگی بوده و همه چیز برای کار کردن در آن مهیاست. باشگاه‌ها تغییراتی به وجود می‌آورند که نتایج خوبی بگیرند. دو نفر در این بین خیلی مثمرثمر هستند. یکی مدیرعامل و دیگری سرمربی تیم که می‌خواهند به اهداف‌شان برساند و هدف‌شان پیروز بودن تیم است. آنها همه کار انجام می‌دهند که ذوب‌آهن با تمام قدرت بازی کند و نتایج بهتری بگیرد.

وی در مواجه شدن با سؤال خبرنگاری که از او درباره همزمانی دیدار گسترش فولاد - ذوب‌آهن و با بازی پرسپولیس - تراکتورسازی و عدم استقبال هواداران از این بازی پرسید، با تعجب گفت: من بیشتر نگران بازی خودمان هستم. دوست داشتم که این ورزشگاه (ورزشگاه بنیان دیزل تبریز) پر از تماشاگر باشد، اما این دست ما نیست. ما، یعنی بازیکنان و کادر فنی دوست داریم هرجا بازی می‌کنیم ورزشگاه پر از هوادار باشد.

تکسیرا در ادامه با سؤال دیگر خبرنگاری مواجه شد که از او پرسید: «شما هم در تبریز و هم در اصفهان کار کردید، فضای دو شهر چه تفاوتی با هم دارد؟»، مربی تیم ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال تصریح کرد: تبریز و اصفهان دو شهر متفاوت هستند. اینجا در تبریز شما با فوتبال زندگی می‌کنید، اما ناگفته نماند که اصفهان هم شهری زیباست و ذوب‌آهن باشگاهی است که مدیریت خیلی خوب و ساختار سازمان‌دهی شده خوبی دارد. این سؤال شما شبیه این است که شما از کودکی بپرسید «مادرت را بیشتر دوست داری یا پدرت را؟»!

604

کد خبر: 890437

وب گردی

وب گردی