داورزنی: فرضیه مهندسی انتخابات توهین به اعضای مجمع است/ خوشحالم در انتخابات کمیته رای نمی‌دهم

معاون ورزش توسعه و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فرضیه مهندسی انتخابات و اینکه وزارت ورزش کاری کرده که بهنام محمودی در مجمع رای نیاورد حرفی ناشایست و به نوعی توهین به اعضای مجمع است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمدرضا داورزنی در پایان مجمع فدراسیون والیبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما تمام تلاش‌مان را کردیم که به اهداف از پیش تعیین شده خود برسیم و خوشحالم که 100 درصد اهداف ما محقق شد. من از باشگاه‌ها، بازیکنان، پیشکسوتان، اصحاب رسانه و همه کسانی که در این چند سال زحمت کشیدند و برای استعدادیابی والیبال ظرفیت‌سازی کردند تشکر می‌کنم. والیبال یک ورزش گلخانه‌ای نیست که تنها از بین تعداد اندک‌شماری ورزشکار بازیکنان تیم ملی انتخاب شوند.

داورزنی ادامه داد: تلاش ما این بود که همه استان‌ها در لیگ‌های مختلف درگیر شوند. من مطمئن هستم برنامه‌هایی که برای سال‌های 2020 و المپیک 2024 تنظیم شده است با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد و به ضیایی نیز تبریک می‌گویم و مطمئن هستم که به اهداف ترسیم شده ما خواهد رسید.

وی تصریح کرد: والیبال می‌تواند نمونه‌ای برای سایر رشته‌های ورزشی باشد، من عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی هستم و در کنار والیبال خواهم بود.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی ادامه داد: انتظارات مردم از والیبال به شدت بالا رفته است و ما نیز قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر جهان و همچنین تبدیل شدن به ورزش نخست کشور را در برنامه‌های خود داریم. هم‌اکنون فدراسیون جهانی تلاش می‌کند که والیبال به ورزش نخست تبدیل شود، کما اینکه در المپیک‌ها والیبال و والیبال ساحلی پربیننده‌ترین ورزش‌ها هستند.

رئیس پیشین فدراسیون والیبال گفت: من از رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور که با پیام‌های خود ما را دلگرم کردند تشکر ویژه دارم، حامی جدی همه رشته‌های ورزشی به ویژه والیبال خواهم بود، چون والیبال برای من حساسیت خاصی دارد.

داورزنی تصریح کرد: روز 25 دی‌ماه انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد و من خوشبختانه در آن انتخابات رای نخواهم داد. برنامه‌ریزی ما در این مدت اخیر این بوده که در یک پروسه 45 روزه انتخابات بیشتر فدراسیون‌های ورزشی انجام شود تا روسای فدراسیون‌ها حق رای دادن در مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک را داشته باشند. ولی در مورد بسکتبال نشد که چنین کاری را انجام دهیم و رئیس آینده فدراسیون بسکتبال می‌تواند در مجمع حضور داشته باشد ولی نمی‌تواند کاندیدا شود. عجله ما نیز برای برگزاری مجمع فدراسیون‌های مختلف به این خاطر بود که کارها هرچه زودتر پیش برود.

وی در مورد ملاقات با وزیر ورزش عراق گفت: امروز عصر جلسه‌ای با حضور ایشان برگزار خواهد شد و من نیز به این جلسه دعوت شده‌ام.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی ادامه داد: مردم نگران بودند که والیبال پس از پایان ریاست من دچار افت شود ولی قول می‌دهم که والیبال را رها نکنم و به هدفمان که قرار گرفتن در بین 4 تیم برتر المپیک 2020 است برسیم.

داورزنی در مورد غیبت بهنام محمودی در مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال گفت: امیدوار بودم که محمودی را در مجمع ببینم که این امر میسر نشد. فرضیه مهندسی انتخابات و اینکه وزارت ورزش کاری کرده که او در مجمع رای نیاورد حرفی ناشایست و به نوعی توهین به اعضای مجمع است. من هنوز نمی‌دانم که چرا محمودی در جلسه امروز غایب بود و این موضوع را بررسی خواهم کرد.

وی ادامه داد: آرای اعضا تا قبل از اعلام کاملا مخفی است و من هم با حضور وزیر ورزش در مجمع رایی به صندوق نیانداختیم. توصیه می‌کنم که همه به رای مجمع احترام بگذاریم و به منافع ملی فکر کنیم. این کم لطفی است که انتخابات را مهندسی شده بدانیم.

604

کد خبر: 890445

وب گردی

وب گردی