تولید کنندگان لوازم یدکی تقلبی دستگیر شدند+ عکس

مأموران پلیس موفق شدند کارگاه تولید قطعات و لوازم یدکی خودرو را کشف کنند که با مارک و لیبل دو شرکت بزرگ خودروساز داخلی، این قطعات معیوب را به بازار عرضه می‌کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ ماموران پلیس موفق شدند یک کارگاه بسته‌بندی قطعات یدکی تقلبی خودرو در قالب قطعات اصل خودروسازان داخلی را در محدوده بازار تهران شناسایی و از فعالیت آن جلوگیری کنند.

بر اساس این گزارش، ماموران کلانتری 109 بهارستان در بررسی‌های خود از فعالیت یک کارگاه ساخت قطعات تقلبی و بسته‌بندی قطعات فرسوده و معیوب خودرو اطلاع پیدا کردند که فرد جاعل پس از ساخت و تولید لوازم یدکی تقلبی، اقدام به بسته‌بندی آن‌ها در بسته‌بندی‌های اصلی و شرکتی کرده و آن‌ها را تحت عنوان اجناس اورجینال و لوازم یدکی اصلی در بازار توزیع می‌کند.

این فرد در حالی دستگیر و محل بسته بندی این محصولات پلمب شد که تعداد قابل توجهی از این قطعات معیوب به همراه جعبه‌های مارک دار و هولوگرام‌های دو شرکت خودروساز بزرگ داخلی از این محل کشف و ضبط شد.

متهم این پرونده که قطعات معیوب و مستعمل انواع محصولات تولیدی این دو شرکت خودروساز از جمله پراید، پژو و ال‌90 را بسته بندی می‌کرد از جاعلان حرفه‌ای سابقه‌دار بوده و با جعل لیبل و لوگو این دو شرکت‌ بزرگ خودروساز داخلی، قطعات و لوازم یدکی تقلبی را بسته‌بندی و روانه بازار می‌کرد که در حین دستگیری وی، نزدیک به یک میلیارد تومان از این قطعات از این کارگاه کشف شد.

منبع: تسنیم

402

کد خبر: 890645

وب گردی

وب گردی