پلیس تهران مشکلی در برخورد با سارقان و اراذل و اوباش ندارد

رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس تهران با اشراف بر روی مجرمان و تخلفاتی که رخ می‌دهد به طور مستمر و شبانه‌روزی با متخلفان ومجرمان برخورد می‌کند و تهران امروز در بهترین شرایط امنیتی به سر می‌برد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در خصوص آخرین وضعیت پلیس تهران بزرگ در برخورد با سارقان و اراذل و اوباش و اینکه آیا نیاز به ورود دستگاه‌های دیگر در این زمینه احساس می‌شود یا نه،‌ اظهار داشت: امروز پلیس آنقدر توانمند و مقتدر است که بتواند با تمام جرائم اعم از سرقت، اراذل و اوباش و امثالهم برخورد کند.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر این مطلب که پلیس به لطف خداوند هیچ مشکلی در این زمینه ندارد، اعلام کرد: تهران امروز بهترین شرایط امنیتی خود را طی می‌کند و با کنترل و رصد کامل پلیس‌های تخصصی اعم از پلیس اطلاعات، پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس پیشگیری و کلانتری‌ها بر روی مجرمان و تخلفاتی که رخ می‌دهد اشراف کامل را دارد.

این مقام ارشد پلیس تهران گفت: پلیس هر روز و هر لحظه به طور مستمر با متخلفان و مجرمان برخورد می‌کند و این توانمندی و قدرتمندی الحمدالله در پلیس تهران به چشم می‌خورد.

701

کد خبر: 890678

وب گردی

وب گردی