فروش نقدی و اقساطی محصولات نیسان در ایران + جدول

فروش نقدی و اقساطی محصولات جهان نوین آریا نماینده رسمی کمپانی نیسان در ایران طبق جدول ذیل در دی ماه سال جاری اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ فروش نقدی و اقساطی محصولات جهان نوین آریا نماینده رسمی کمپانی نیسان در ایران طبق جدول ذیل در دی ماه سال جاری اعلام می شود.

جهان نوین آریا نماینده رسمی محصولات “نیسان ژاپن” در ایران از طرح جدید فروش خود در دی ماه 96 خبر داد. براساس ابلاغیه جدید این شرکت، دو محصول نیسان جوک توربو و نیسان ایکس تریل با موعد تحویل 10، 45 و 60 روز به متقاضیان ارائه خواهد شد.

امکانات نیسان ایکس تریل :

ABS , EBD, ESP، کیسه هوای راننده و سرنشین، جانبی و پرده‌ای، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، هندزفری بلوتوث / پخش موسیقی با بلوتوث، USB و AUX، سیستم کنترل شاسی فعال، سیستم توزیع متغیر گشتاور، رادار هشداردهنده خروج از خط و نقاط کور، سیستم نگهدارنده خودرو در شیب، رادار شناسایی اشیاء متحرک، سیستم مانیتور دید ۳۶۰ درجه (AVM)، سیستم 4×4 تمام وقت نیسان (AWD همراه با کنترل دستی)، سیستم تهویه هوای دوگانه اتوماتیک، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید هوشمند و دکمه استارت، مانیتور چند منظوره پشت آمپر (VID)، صندلی‌های تمام چرمی با قابلیت تنظیم برقی برای صندلی‌های جلو، چراغ‌های LED دوگانه و سیستم نوربالای اتوماتیک، چراغ‌های روشن در روز LED، آینه‌های جانبی جمع‌شونده برقی و دارای چراغ راهنما، سنسور نور و باران، چراغ‌های LED جلو مجهز به چراغ‌شوی، درب عقب برقی (Motion Detection)، رینگ آلومینیومی 18 اینچ اسپرت.

مشخصات فنی نیسان جوک

به پیروی از نمای ظاهری، کابین نیز طراحی خاصی دارد. این طراحی خاص در قسمت کنسول میانی که ظاهرش از روی بدنه و باک موتورسیکلت الهام گرفته شده و دستگیره منحصر به فرد درها خودش را نشان می دهد. در نسخه اسپرت می توانید کابین را با تریم رنگی براق تزیین کنید. همچنین نسخه پلاتینیوم به یک نمایشگر 5.8 اینچی در کنسول جلو مجهز شده که با استفاده از سیستم یکپارچه I-CON تنظیمات خودرو را کنترل می کند. علی رغم ابعاد جمع و جور جوک، این کراس اوور دوست داشتنی فضای مناسبی را داخل کابین در اختیارتان قرار می دهد و به لطف طراحی منطقی، فضای ردیف عقب صندلی هایش نیز همچون C-HR دلگیر نیست. صندوق بار نیز تنها 296 لیتر گنجایش دارد و تنها اندکی از رقیب اش نیز کوچکتر است. صندلی های اسپرت جوک در تیپ اسپرت و پلاتینیوم با پوشش چرمی تزیین می شوند و در نسخه اسکای پک همچون تویوتا CH-R تودوزی پارچه برای کابین جوک انتخاب شده. همچنین نسخه اسکای پک از امکاناتی نظیر گرمکن صندلی های جلو، رادارهای خروج از خط و نقطه کور، سنسور نور و باران و ورود به کابین بدون کلید بی بهره است. اما بر خلاف تویوتا از سانروف برخوردار است.

402

کد خبر: 890695

وب گردی

وب گردی