گل‌محمدی: زورمان به پرسپولیس نرسید، پیروزی حق آنها بود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به این نکته اذعان کرد که تیمش کار سختی مقابل پرسپولیس داشته است.

به گزارش ایسکانیوز , یحیی گل‌محمدی بعد از شکست 2 بر صفر تراکتورسازی مقابل پرسپولیس درباره این بازی اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم و بازی را خوب آغاز کردیم. ما به خوبی حریف را پرس و کار برای این تیم سخت کردیم. در ادامه بازی دو تعویض اجباری داشتیم که کار را برای‌مان سخت کرد. در مجموع پرسپولیس بهتر بازی کرد و حقش این برد بود.

وی ادامه داد: هواداران‌مان از راه دور آمده بودند و شرمنده آنها شدیم. تیم پرسپولیس را با این شرایط خوب متوقف کردن کار سختی است. واقعاً زورمان به آنها نرسید. پرسپولیس در حال حاضر قوی‌ترین تیم ایران است و مستحق برد برابر ما بودند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی همچنین تصریح کرد: ما تغییرات زیادی داشتیم و احتیاج به زمان داریم تا بهتر شویم. ما به دو مهاجم در تیم‌مان نیاز داریم و در ادامه با اضافه شدن این بازیکنان احساس می‌کنم تیم‌مان صددرصد بهتر خواهد شد. همان‌طور که گفتم ما احتیاج به گلزن داریم.

یحیی گل‌محمدی سپس در نشست خبری حاضر شد و درباره بازی گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و تیم حریف را تحت فشار گذاشتیم. در 15 تا 20 دقیقه اول کار را برای حریف سخت کردیم، اما در ادامه دو تعویض اجباری کارمان را خیلی سخت کرد. ما عالیشاه و اسماعیلی‌فر را به‌اجبار تعویض کردیم. مصدومیت آنها غیرقابل پیش‌بینی بود و دست‌وبال‌مان را تنگ کرد. پرسپولیس هم خودش را به ما تحمیل و بازی خوبی را ارائه کرد.

وی ادامه داد: در کل بازی تحت فشاری بود از سمت دو تیم و به همین خاطر موقعیت‌های زیادی از سوی ما و پرسپولیس ایجاد نشد. جا دارد به پرسپولیس هم تبریک بگویم و از هواداران‌مان هم تشکر کنم. هر چند شرمنده‌شان شدیم، اما از هواداران تشکر می‌کنم که این مسافت دور را طی کردند و به تهران آمدند تا تراکتورسازی را تشویق کنند. این برد حق پرسپولیس بود. فکر می‌کنم ما زورمان به پرسپولیس نرسید و آنها بازی بهتری انجام دادند و در نهایت پیروز شدند.

سرمربی تیم تراکتورسازی در ادامه افزود: دو تعویضی که داشتیم کار را برای ما سخت کرد. اعتمادبه‌نفسی را که باید داشتیم، نداشتیم. تیم حریف هم بعد از گلی که زد، خوب دفاع کرد. ما گل اول را در دقیقه‌ای گل خوردیم که کار را سخت کرد. در دقیقه 46 گل خوردیم و نمی‌توانستیم جبران کنیم. آنها در نیمه اول موقعیت چندانی نداشتند. در نیمه دوم ما مجبور شدیم جلو بیاییم، اما پرسپولیسی‌ها خوب دفاع می‌کردند و در ضدحملات هم خطرناک کار ظاهر می‌شدند.

گل‌محمدی در واکنش به طرح سؤالی در مورد شعارهای هواداران تراکتورسازی که از او گلایه می‌کردند، گفت: این بی‌احترامی‌هایی که می‌گویید را من بیشتر از سمت مقابل شنیدم. هواداران ما به رعایت ادب و احترام معروف هستند. فکر می‌کنم آنها امروز میهمان بودند و جا داشت که حق میهمانی برای آنها ادا می‌شد و این اتفاقات نمی‌افتاد. این جریان بیشتر از سمت مقابل بود.

وی در ادامه با سوالی راجع به بی‌برنامه بودن تراکتورسازی مقابل پرسپولیس مواجه شد. سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال گفت: گفتم که ما بد دقیقه‌ای گل خوردیم. بازی در کل یک بازی تحت فشار بود، اما پرسپولیس موقعیتش را به گل تبدیل کرد. باز هم می‌گویم که ما در دقیقه بدی گل خوردیم، اما بازی پایاپای بود. نیمه اول بازی در مسیری قرار داشت که با نتیجه تساوی رو به اتمام بود، اما گلی که در دقایق آخر نیمه اول خوردیم کارمان را سخت کرد. تیم پرسپولیس بعد از گل خوب دفاع کرد، اما ما نتوانستیم خودمان را به حریف تحمیل کنیم. ما می‌توانستیم به آنها گل هم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد ختم شدن خیلی از توپ‌ها در خط حمله تراکتورسازی به فرزاد حاتمی تصریح کرد: خیلی از اینها به‌خاطر شرایط بازی بود. زمانی که تحت فشار بودیم، مجبور می‌شدیم بازی مستقیم انجام بدهیم. چیزی که مسلم است، این است که باید در خط حمله بازیکن بگیریم. ما درصدد تقویت خط حمله‌مان هستیم. اگر تیم ما در حمله تقویت شود، موقعیت‌هایی را هم به‌دست می‌آوریم.

وی همچنین صحبت‌های مطرح شده راجع به کم‌کاری امید عالیشاه در این بازی را به‌شدت رد کرد و یادآور شد: در این 27، 28 سالی که در فوتبال هستم ندیدیم که بازیکنی بخواهد تمارض کند و به‌خاطر اینکه پارسال در تیم حریف بود، خودش را به مصدومیت بزند و از زمین بیرون بیاید. عالیشاه مصدومیتش جدی بود و نمی‌توانست راه برود. این صحبت‌هایی که می‌شود، واقعیت ندارد.

گل‌محمدی با اشاره به دیدار هفته آینده تراکتورسازی مقابل استقلال افزود: یک هفته تا بازی استقلال فرصت داریم. باید فیلم بازی آنها را ببینیم و بازی خودمان را هم آنالیز کنیم. تمرینات‌مان را بر اساس این آنالیزها پایه‌ریزی می‌کنیم. فرصت خوبی داریم که خودمان را آماده کنیم.

602

کد خبر: 890744

وب گردی

وب گردی