برانکو: استقلال و فولاد رقبای اصلی ما هستند/ همیشه می‌خواهیم متفاوت باشیم

برانکو ایوانکوویچ گفت که استقلال و فولاد رقبای پرسپولیس در مسیر قهرمانی خواهند بود.

به گزارش ایسکانیوز ، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم. انتظار بازی به این سختی را داشتیم. پس از جام حذفی و مساوی در اهواز، این برد برای ما خیلی مهم بود، آن هم مقابل حریف سنتی خودمان. این دومین دربی ما پشت هم بود، بعد از بازی با فولاد.

وی اضافه کرد: خوشحالیم شادی را به هواداران هدیه دادیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی خوب‌شان را نشان دادند و دوست داریم بازی‌های بعدی هم بهتر شویم. طبیعی است می‌خواهیم امتیاز‌مان را با رقبا حفظ کنیم و به همین شکل ادامه دهیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص رقبای این تیم برای کسب عنوان قهرمانی و اینکه رقابت در نیم فصل دوم سخت‌تر خواهد شد یا نه، تصریح کرد: البته و می‌توان چنین انتظاری داشت. قبل از همه استقلال یک تیم خوب را دارد و یک مربی خوب و موفق را آورده‌اند، اما آنها مانند ما تحت فشار نبودند. بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، بازی‌های فشرده و نیم فصل بدون تعطیلی. آنها همینطور زمان بیشتری برای آماده‌سازی داشتند. به نظرم در نیم فصل دوم پرسپولیس، فولاد خوزستان و استقلال مدعی سه تیم اول جدول هستند و تراکتورسازی هم می‌تواند مدعی شود.

برانکو در واکنش به این مسئله که آیا پارس جنوبی را رقیب تیمش نمی‌داند، گفت: نیم فصل اول پارس جنوبی، پیکان و پدیده نتایج خوبی گرفتند. فولاد هم خیلی خوب بالا آمدند، اما با احترام به پارس جنوبی، پیکان و پدیده به نظرم پرسپولیس، استقلال، فولاد و تراکتورسازی رقبای جدی‌تری هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا شانس بیشتری برای فولاد، استقلال و تراکتورسازی نسبت به سایر تیم‌ها قائل است، اظهار داشت: بازیکنان‌ این تیم‌ها کیفیت بهتری دارند، البته با احترام به سایر تیم‌ها که نام بردم. تراکتورسازی با شش بازیکن جدید خودش را تقویت کرده، فولاد خوب بالا آمده و استقلال هم توانسته تیم خوبی را تشکیل بدهد. همینطور سپاهان هم می‌تواند بهتر شود و بالا بیاید و این کار را برای پیکان و پدیده و پارس جنوبی سخت می‌کند.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد گادوین منشا خاطرنشان کرد: منشا کار خودش را کرد. او در برخی بازی‌ها گل می‌زند و در بازی با فولاد هم گلزنی کرد، اما طبیعی است یک بازیکن نمی‌تواند همیشه گلزنی کند.

برانکو درباره شرایط تیمش و نتایجی که تا به حالا کسب کرده، گفت: نتایج ما نسبت به وضعیت مشابه دو فصل قبل بهتر بوده است، اما مشکلاتی داشتیم. ما طارمی و نوراللهی را نداشتیم. بازیکنان جدیدی مانند شجاع خلیل‌زاده را اضافه کردیم و کم کم بهتر شدیم. من می‌خواهم بهتر و بهتر از این شویم و هر روز به دنبال پیشرفت هستیم.

سرمربی پرسپولیس سپس با سؤالی از سوی جواد خیابانی روبه‌رو شد که آیا قبول دارد با همه این تفاسیر استقلال رقیب اصلی پرسپولیس خواهد بود و در نهایت با این تیم باید برای قهرمان شدن رقابت کند، گفت: شما هوادار استقلال هستید؟ اکنون استقلال موضوع بحث من نیست و درباره تراکتورسازی باید صحبت کنیم.

به گزارش تسنیم برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری خود نیز گفت: همانطور که روز گذشته هم گفتم، ما اصرار داشتیم که بازی سخت است و خودتان دیدید. به بازیکنانم بابت برد و یک بازی مطمئن و همچنین برد بسیار بسیار مهم تبریک می‌گویم. این برد بازی‌ها و نتایج خوب ما را ادامه داد، آن هم مقابل حریفی که همیشه بازی کردن مقابل آنها سخت است و تراکتورسازی برای ما یک تیم بزرگ است. تراکتورسازی اکنون یک تیم متفاوت با نیم فصل اول است و به همین دلیل باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم، از آنها تشکر کنم و از هواداران هم ممنونم که همیشه به عنوان یار دوازدهم حامی ما هستند.

وی در خصوص اینکه گفته بود شادابی تیمش کم شده و چه کاری کرد این شادابی برگشت، اظهار داشت: من نگفتم شادابی نداریم و شاید این را رسانه‌ها نوشته‌اند. من همیشه گفته‌ام که نسبت به سال گذشته بهتر نتیجه گرفته‌ایم و شرایط‌مان بهتر است. حالا می‌خواهند توجیه کنند که ما مشکل داریم، اما خودمان می‌خواهیم که بهتر و بهتر شویم. وضعیت ما در این فصل سخت بود و در حالی که دیگر تیم‌های لیگ 15 روز استراحت کردند، اما ما بازی‌های سخت عقب افتاده و جام حذفی را داشتیم. ما به جز حذف از جام حذفی، نتایج درخشانی کسب کردیم. روز به روز بهتر می‌شویم و امروز هم بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند. مقابل تراکتورسازی که یک رقیب بزرگ و سنتی برای ماست. آنها 4، 5 سال پیاپی در آسیا حضور داشتند، اکنون 5، 6 بازیکن ملی‌پوش دارند و به همین دلیل به بازیکنانم بیشتر تبریک می‌گویم.

برانکو در خصوص اینکه روش تیم او امروز تغییر کرده بود و آیا این تغییر برای بازی با تراکتورسازی بود یا در ادامه فصل هم با همین شیوه بازی می‌کند، گفت: روش بازی ما اینگونه است که همیشه می‌خواهیم متفاوت باشیم. از کناره‌ها حمله می‌کنیم، نفوذ می‌کنیم، حتی از ضربات ایستگاهی هم استفاده می‌کنیم و برای آنها برنامه داریم به شکلی که حریف متوجه نشود که ما چه مدل بازی را مقابل آنها به نمایش خواهیم گذاشت. ما از همه راه‌ها برای رسیدن به نتیجه استفاده خواهیم کرد.

602

کد خبر: 890745

وب گردی

وب گردی