قلعه‌نویی: ذوب‌آهن از مظلوم‌ترین و بدشانس‌‌ترین تیم‌های لیگ است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ما از مظلوم‌ترین و بدشانس‌‌ترین تیم‌های لیگ برتر هستیم.

به گزارش ایسکانیوز ، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل گسترش فولاد گفت: خوشحالم که یک بار دیگر به تبریز آمدم. این شهر برای من فراز و نشیب‌های زیادی داشته،‌ اما هر کجای ایران باشم به یاد آن هستم، چرا که این شهر با خوشی‌های زیادی برای من همراه بوده است.

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: قبل از اینکه در مورد بازی حرف بزنم، می‌خواهم از مرام پهلوانی آقای زنوزی مالک باشگاه گسترش تشکر کنم. رفتاری که فوتبال ما امروز آن را کم دارد.پرواز اصفهان - تهران ما کنسل شده بود و ما بلاتکلیف بودیم. برای همین با زنوزی تماس گرفتم و او هم هماهنگ کرد تا تیم حریفش به تبریز برسد. به این حرکت می‌گویند رفتار پهلوانی و امیدوارم به گذشته برگردیم تا این صحنه‌ها را بیشتر ببینیم.

قلعه‌نویی عنوان کرد: در مورد بازی هم باید بگویم فکر می‌کنم ذوب‌آهن یکی از مظلوم‌ترین و بدشانس‌‌ترین تیم‌های لیگ است. همانطور که دیدید گسترش فولاد که با استاد من فیروز کریمی نتایج خوبی گرفته بود،‌ در این دیدار نتوانست دروازه مابرسد و ما باید زودتر به گل می‌رسیدیم.

وی گفت: از کادر داوری هم تشکر می‌کنم. با اینکه جوان بودند اما همیشه در صحنه‌ها حضور داشت و مثل هفته قبل نشد که یک پنالتی ما را نگرفت و یک گل صحیح‌مان را اشتباه اعلام کنند. زمین بازی و شرایط هم برای انجام بازی خوب بود. از فیروز کریمی تشکر می‌کنم که مسئولیت این تیم را بر عهده گرفته و آن را از شرایط نابسامان به شرایط خوبی رسانده است.

سرمربی ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: در نیم فصل اول برخی مشکلات وجود داشت که بعداً در مورد آنها حرف خواهم زد. از مهدی کیانی تشکر می‌کنم که به برخی مسائل اشاره کرد. ابراهیمی و خالد شفیعی هم در آینده چنین حرف‌هایی را خواهند زد. خیلی از مسائلی که در نیم فصل اول برای ما رخ داد مسائل درون‌خانواده‌ای بود که فعلا در مورد آنها حرفی نمی‌زنم اما جایگاه ذوب‌آهن اینجا نیست و قطعاً به روزهای خوبمان باز می‌گردیم. باید عقب‌افتادگی امتیازی‌مان را جبران کنیم.

قلعه‌نویی افزود: خیلی از مسائلی که در نیم فصل اول برای ما پیش آمد را بعد از بازی با فولاد متوجه شدیم. با این حال این مسائل گذشته و باید به آینده فکر و تلاش کنیم به آنچه لیاقت ذوب‌آهن است برسیم. از سعید آذری مدیرعامل باشگاه هم تشکر می‌کنم با اینکه تحت فشار است اما تلاش می‌کند شرایط مناسب را برای ذوب‌آهن مهیا کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تفاوت هواداران فوتبال تبریز و اصفهان در چیست، عنوان کرد: همه ایران سرای من است و هر شهری سنت‌های خاص خودش را دارد. بزرگی می‌گفت آذری‌ها یک نژاد هستند و قوم نیستند. این نژاد تاریخ پرباری هم داشته است. من در تبریز سختی‌های زیادی کشیدم که خیلی از آنها را شما هم می‌دانید با این حال آرزو می‌کنم کسانی که در اینجا هستند موفق شوند. ما هم در ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم تا نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی ذوب‌آهن گفت: اعتقاد دارم می‌توانیم بهتر از این باشیم. بازی‌هایی که 2 صفر جلو بودیم 2 بر 2 کردیم که بعد از بازی با فولاد خوزستان متوجه آن شدیم. باید امتیازاتی که به هر علتی از دست دادیم جبران کنیم. باید در دو پست تقویت شویم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. من قول می‌دهم که در صورت تقویت می‌توانیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کشورمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

602

کد خبر: 890747

وب گردی

وب گردی