فلاحت‌زاده: غفلت کردیم و گل خوردیم

مربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: غفلت کردیم و برابر ذوب آهن گل خوردیم.

به گزارش ایسکانیوز ، فرشاد فلاحت‌زاده پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بازی سنگینی داشتیم. هر دو تیم با تاکتیک ویژه‌ای وارد زمین شدند. فکر می‌کنم غفلت کردیم و بازیکن تعویضی ذوب‌آهن روی غفلت ما گل زد.

وی اضافه کرد: قلعه‌نویی از مربیان بزرگ فوتبال ما است. فکر می‌کنم 5،6 بازیکن ما زیر 23 سال بودند و تجربه لازم را نداشتند. ذوب‌آهن تیم خوبی است و جایگاه این تیم بالاتر از اینها است. تیم را در نیم‌فصل تقویت کرده‌ایم و در آینده نتایج بهتری خواهیم گرفت.

فلاحت‌زاده در باره اینکه به نظر می‌رسید تیم گسترش فولاد در میانه زمین با کمبود بازیکن مواجه است، تصریح کرد: فکر می‌کنم بازیکنان با تجربه ما میانه زمین بودند. حریف هم این بازیکنان را مانند اسماعیل فرهادی از کار انداخته بود. ما در جریان بازی کناره های زمین را بسته بودیم و روی یک کرنر که به حریف داده بودیم و روی غفلت خودمان، بازیکنی که تازه وارد زمین شده بود دروازه ما را باز کرد. فکر می‌کنم بازیکنان با تجربه‌ای هم داخل زمین داشتیم. تعویض‌های‌مان را هم انجام داده بودیم و دیگر نمی‌توانستیم تعویض کنیم. می‌خواستیم فرهادی را تعویض کنیم، اما خالقی‌فر مصدوم شد و مجبور شدیم تعویض خودمان را عوض کنیم و از بازیکن جوان استفاده کنیم.

مربی گسترش فولاد در پاسخ به این پرسش که نبود سامان نریمان جهان در این تیم مشهود بود، گفت: با بازیکنانی که در اختیار داریم، خوب نتیجه گرفته‌ایم و توقعات از ما بالا رفته است. تیم‌ها بازیکنان خوب خود را به راحتی در نیم‌فصل از دست نمی‌دهند. در فاز حمله اگر سامان نریمان جهان را استفاده می‌کردیم وضعیت بهتری داشتیم، اما نتوانستیم از او استفاده کنیم. از هفته‌ بعد دو بازیکن مصدوم و بازیکنان دیگر ما هم در هفته‌های آینده به جمع اضافه خواهند شد. در نقل و انتقالات هم باید ببینیم کدام یک از بازیکنان شرایط مد نظر ما را دارند تا آنها را جذب کنیم.

602

کد خبر: 890748

وب گردی

وب گردی