عنایتی: بازی با سپیدرود تنها ۳۰ درصد از توان بازیکنان ما بود

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان گفت: از کسب ۳ امتیاز بازی با سپیدرود خوشحالم اما این تنها ۳۰ درصد از توان بازیکنان ما بود.

به گزارش ایسکانیوز ، رضا عنایتی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل سپیدرود رشت گفت: پس از گذشت 4 هفته حضور من در این تیم شرایط بسیار تغییر کرده و خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز مهم این بازی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: پس از بازی به بازیکنانم گفتم خیلی بهتر از این می‌توانستیم بازی کنیم و این تنها 30 درصد از عملکرد واقعی بازیکنان ما بود. انتظارم از بازیکنانم بیشتر است ولی از نتیجه راضی هستم و از هوادارانی که امروز در سرما این فاصله طولانی را طی کردند که به ورزشگاه بیایند تشکر می‌کنم. امیدوارم بازی‌های ما از این به بعد در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شود تا بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم مشکی‌پوشان در خصوص گلزنی یونس شاکری گفت: یونس بسیار بازیکن قابلی است و باید قدر خود را بداند. او انگیزه‌های بسیار خوبی دارد و اگر همین روند را ادامه دهد جزو بهترین مهاجمان لیگ خواهد شد. من سعی کردم در هفته‌های اخیر از لحاظ روحی و روانی نه تنها یونس را بلکه تمام تیم را در شرایط بهتری قرار دهم.

عنایتی در مورد حضور احتمالی بازیکنان جدید در مشکی‌پوشان را گفت: یک بازیکن خارجی به جمع ما اضافه خواهد شد و تا شنبه یک بازیکن داخلی نیز به تیم ما خواهد پیوست. نامی از بازیکنانی که به جمع ما اضافه خواهند شد نمی‌برم چرا وقتی که نام آنها را می‌بریم شرایط تغییر می‌کند. در حال مذاکره با چند بازیکن هستیم ولی وقتی بازیکنی را در تمرینات تیم ما دیدید بزنید که این بازیکن به ترکیب ما اضافه شده است.

وی در خصوص حنیف عمران‌زاده گفت: کارت بازی حنیف تا شنبه یا یکشنبه خواهد رسید و وی از ما جدا نخواهد شد. مطمئن هستیم حضور او در نیم فصل دوم بسیار به ما کمک خواهد کرد.

سرمربی تیم مشکی‌پوشان در خصوص ناراحتی امرایی هنگام تعویض خود بیان کرد: امرایی بازیکن بسیار با کیفیت تیم ما است و انتظار بالایی از خودش دارد و زمانی که نمی‌تواند انتظارات را برآورده کند از عملکرد خودش ناراحت می‌شود.

عنایتی در پایان در خصوص وضعیت روح‌‌الله سیف‌اللهی گفت: روح‌الله در تمرینات حضور نیافته و من از شرایط وی اطلاعاتی ندارم. این حرکت غیر حرفه‌ای است و می‌توان گفت فوتبال ما شرایط حرفه‌ای را ندارد اما اکنون زمانی نیست که ما به این مسائل فکر کنیم و به دنبال این هستیم تا شرایط خود را در نیم فصل دوم بهتر کنیم.

602

کد خبر: 890750

وب گردی

وب گردی