تارتار: از قضاوت‌ داور راضی نبودیم و از آنها نمی‌گذریم/روی یک صحنه مشکوک گل خوردیم

سرمربی تیم پارس جنوبی گفت: به اتفاق همکارانم به این نتیجه رسیدم که باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم.

به گزارش ایسکانیوز ، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار با پیکان اظهار داشت:اگر پنالتی عادلانه بوده از او تشکر می‌کنیم و اگر عادلانه نبود این داور هم به آنهایی اضافه می‌شود که از قضاوت‌شان راضی نبودیم و از آنها نمی‌گذریم. به داور گفتم اگر درست قضاوت کرد صحبتی نداریم. باید فیلم را ببینیم. اگر ناعادلانه بود باید در آن دنیا جواب بدهد. در این دو بازی گذشته به اتفاق همکارانم به این نتیجه رسیدم که باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم چون به صورت مساوی نمی‌توانیم تلاش کنیم. من نمی‌خواهم خیلی از چیزها را باز کنم اما باید بیشتر بجنگم تا بسیاری از معضلات را حل کنیم.

تارتار در مورد بازی گفت: در نیمه اول خیلی بهتر از پیکان بازی کردیم وبه گل هم رسیدیم اما در نیمه دوم طبیعی بود که تیم میزبان بخواهد بازی مستقیمی را در پیش بگیرد. البته ما هم برای این نوع بازی برنامه داشتیم. درمورد گلی هم که خوردیم یک ناهماهنگی به وجود آمد و صحنه مشکوکی رخ داد که حمله پیکانی‌ها به گل تبدیل شد.

وی ادامه داد:‌ از بازیکنانم راضی هستم. پیکان تیم چهارم جدول است و بازی مقابل آنها ساده نیست. از سوی دیگر آنها اصلا در زمین خود شکست نخورده‌اند.

سرمربی تیم پارس جنوبی در مورد جذب بازیکن گفت: الان زمانی است که همه تیم‌ها چه آنها که سهمیه می‌خواهند و چه آنها که می‌خواهند سقوط نکنند به بازیکنان خود نیاز دارند. اگر بازیکن خوب‌تر از بازیکن خودمان پیدا کردیم، جذب خواهیم کرد.

602

کد خبر: 890752

وب گردی

وب گردی