جلالی: چقدر خوب بازی می کنیم!/ با این عملکرد با آینده امیدوارم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: : مقابل تیم دوم جدول خیلی خوب بازی کردیم و با این عملکرد به آینده همچنان امیدوارم.

به گزارش ایسکانیوز ، مجید جلالی پس از تساوی یک بر یک پیکان مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: هفته گذشته در مشهد و امروز برابر تیم دوم جدول چقدر خوب بای کردیم. امروز بازی کاملاً یک طرفه بود و در دقیقه 89 پنالتی از دست دادیم.

وی ادامه داد: آن چیزی که مرا همچنان امیدوار نگه می‌دارد عملکرد بازیکنانم است. خوشحالم که آنها می توانند اینقدر سطح بالا بازی کنند که می‌توانند اثبات کنند، تیم بزرگی شده‌اند. با بازی‌هایی که می‌کنیم باید تلاش کنیم نتیجه را هم برای خود بگیریم.

جلالی تاکید کرد: امروز تیم برتر میدان بودیم اما مهاجمان باید در امر گلزنی بهتر عمل کنند تا ما بتوانیم موفق شویم و به پیروزی برسیم. به نظرم امتیاز گرفتن در دور برگشت بسیار سخت‌تر می‌شود. در یک بازی ممکن است تنها یک فرصت داشته باشیم و اگر از آن استفاده نکنیم امکان دارد حریف به ما ضربه بزند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: دقیقا همین موقع است که فرصت‌ها قیمت پیدا می‌کنند و اگر فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست برود و امتیازها بین تیم‌های بالانشین تقسیم شود تیم‌های پایین جدول سود می‌برند.

جلالی در خصوص قضاوت داور در بازی امروز، عنوان کرد: ما بعد از بازی صحنه پنالتی را دیدیم و باید بگویم صد در صد پنالتی بود و داور به درستی تصمیم‌گیری کرد. در بازی رفت به میزبانی جم سه پنالتی محرز ما را اعلام نکردند و ما بازی را 3 بر 2 باختیم اما امروز داوری در مجموع خوب بود. شاید مواقعی به سود حریف سوت زد اما در کل قضاوت خوبی داشت.

602

کد خبر: 890754

وب گردی

وب گردی