تشکیل کمیته صیانت از آرا در انتخابات 88، برای هجمه به شورای نگهبان بود

میلاد فخرایی گفت: فتنه گران از چند ماه قبل از انتخابات 88، کمیته ای به اسم صیانت از آرای مردم راه اندازی کرده بودند تا این فکر مسموم را در ذهن مردم ایجاد کنند که آرای آنان محفوظ نیست و سعی کردند با هجمه به شورای نگهبان مانع تائید نتایج انتخابات شوند.

میلاد فخرایی، مسئول حوزه بسیج شهید همت دانشگاه آزاد اسلامی سنندج در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: فتنه ٨٨ محصول سال ها تلاش دشمنان بود، افرادی که نقشه دشمن را به پیش بردند در مسیر باطل قرار داشتند گرچه ظاهر و سخن خود را حق جلوه دادند و شناخت موضوع را برای برخی مردم سخت کردند.

وی افزود: دشمن هنگامی دانست که از طریق تحریم ها و جنگ اقتصادی نمی تواند به مقاصد خود برسد این نقشه را طراحی کرد تا پایه های جمهوری اسلامی را سست کند اما با درایت و مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و مردم ولایت مدار این طرح شکست خورد.

فخرایی به هجمه های فتنه گران علیه شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: فتنه گران از چند ماه قبل از انتخابات 88، کمیته ای به اسم صیانت از آرای مردم راه اندازی کرده بودند تا این فکر مسموم را در ذهن مردم ایجاد کنند که آرای آنان محفوظ نیست و سعی کردند با هجمه به شورای نگهبان مانع تائید نتایج انتخابات شوند.

وی حماسه ٩ دی را عامل اقتدار، عزت، پیشرفت، آرامش و امنیت کشور دانست و گفت: امروز ایران اسلامی به محور اصلی گفتگوهای منطقه تبدیل شده است و عامل اتحاد و انسجام ملی و تقویت باورهای اعتقادی و ارزش‌های دینی، ایمان به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری بود.

فخرایی با بیان ضرورت تشریح ابعاد فتنه 88 گفت: از آنجاییکه باید حق و باطل بر دنیا آشکار شود و مسیر عزت و ولایت گم نشود و چهره زشت استکبار بر همگان واضح شود باید بیش از پیش ابعاد این ماجرا را باز کرد تا حرکتی که دشمن در زمینه فریب افکار عمومی انجام داده است برای مردم شفاف شود.

وی بازخوانی ابعاد این مساله را وظیفه تشکل های دانشجویی و انقلابی دانست و افزود: تشکل های انقلابی باید دشمن شناسی و جریان شناسی دانشجویان را تقویت کنند زیرا هستند کسانی که دوباره دنبال فرصت مناسبی برای ضربه زدن به نظام هستند و از این رو مانع بازخوانی این ماجرا می شوند.

فخرایی افزود: کسی می تواند عَلَم دفاع از دین و آرمان شهدا را به دوش بکشد که بصیرت و بینش داشته باشد و کار تشکل های دانشجویی افزایش بصیرت و آگاهی دهی به دانشجویان است.

مسئول حوزه بسیج شهید همت دانشگاه آزاد اسلامی سنندج، حضور حداکثری مردم در دوره های پس از انتخابات 88 را گواهی بر سالم بودن انتخابات دانست و افزود: مردم در انتخابات حضور پرشوری داشتند، بنابراین تمامی تلاش هیات دولت باید برآورده کردن انتظارات مردم باشد.

فخرایی در ادامه گفت: ما در راستای حفظ نظام و اززش های آن و رسیدن به قله های پیروزی باید وحدت و همبستگی خود را همچنان حفظ کنیم و دشمنان را ناکام بگذاریم همچنانکه که با وجود فتنه ٨٨ ظرفیت های نظام افزایش یافت و مردم حمایت خود از جمهوری اسلامی و ولایت فقیه در روز ٩ دی نشان دادند.

کد خبر: 890796

وب گردی

وب گردی