فیلم سینمایی «آپاندیس» در بوته نقد و بررسی

فیلم سینمایی «آپاندیس» به کارگردانی حسین نمازی در فرهنگسرای ارسباران نمایش داده شده و پس از آن با حضور عوامل نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از باشگاه فیلم تهران، «آپاندیس» اثری اجتماعی است و وقایع روز اجتماع در آن روایت می شود. فیلم در بیمارستان می گذرد و از این لوکیشن خاص که پر از اضطراب و نگرانی است به مسایل جامعه اشاره دارد.

«آپاندیس» پیش از این در چهل و یکمین جشنواره مونترال کانادا و در بخش مسابقه اصلی این جشنواره به نمایش در آمد و جایزه بهترین فیلمنامه رابه دست آورد. همچنین در جشنواره «سلامت» نیز جایزه ویژه انجمن اخلاق پزشکی را از آن خود کرد.

حسین نمازی نویسنده و کارگردان، مقصود جباری تهیه کننده، پوریا ذوالفقاری منتقد و جمعی از بازیگران و عوامل فیلم مهمانان چهارصد و پنجاه و نهمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.‌

آنا نعمتی، امیرعلی دانایی، رضا اکبرپور، پردیس منوچهری، سیمون سیمونیان، مرجان مومنی، جمشید بهادری، مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، محسن عیدی، پگاه پورضرابیان، علی مهربانی، اشکان نجاتی، بهرام نوری گندم آباد ، سحر مهرانی، صحرا اسداللهی، حمیرا مهدوی، شیوا سرمست، نیوشا عبدالرحیمی ازجمله بازیگران این فیلم هستند.

علاقمندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند.

502

کد خبر: 890832

وب گردی

وب گردی