برگزاری نشست بصیرتی دانشجویان سما سیاهکل به مناسبت یوم ا... نهم دی در مزار شهدای این شهرستان

دفتر فرهنگ اسلامی آموزشکده فنی و حرفه ای سما سیاهکل به منظور پاسداشت حماسه نهم دی و با هدف تبیین این حماسه عظیم مردمی اقدام به برگزاری نشست دانشجویی در کنار مزار شهدای این شهرستان نمود.

در این مراسم غفار علیپور فعال سیاسی و از اساتید این مرکز آموزشی فرهنگی به بیان سخن پرداخت. علیپور در ابتدای این مراسم از شهدا ، سیره و سبک زندگی آنان، اخلاص و وظیفه شناسی آنان مطالبی را بیان کرد.

وی برگزاری مراسم فوق در کنار مزار شهدا را دارای پیام مهمی دانست و اظهار داشت:« یکی از اهداف اصلی شهدا حفظ اسلام و تثبیت نظام اسلامی بوده و این امر باید ادامه داشته باشد تا این انقلاب به دست صاحب اصلی اش امام زمان سپرده شود.»

علیپور در ادامه شهدای انقلاب را بهترین شاهدان بر حقانیت نظام خواند و افزود:« اسلام و نظام اسلامی به اندازه ای عزیز بوده که بهترین جوانان این کشور برای صیانت از آن از طلایی ترین دوران عمرشان صرف نظر کردند و با اهدای جان خویش سعی در تثبیت این نظام الهی نمودند.»

استاد دانشکده سما سیاهکل، همچنین از دانشجویان خواست که سبک زندگی شهدای انقلاب را سرلوحه کارشان قرار دهند و با خواندن زندگی نامه و وصایای شهدا، عمل به سفارش آنان را نصب العین قرار داده، که خیر دنیا و آخرتمان در آن است.

این استاد دانشگاه در ادامه پیرامون حماسه نهم دی به سخن گفت و بصیرت مردم را در خلق این حماسه به یاد ماندنی مثال زدنی دانست. وی از مدیریت بی نظیر رهبر معظم انقلاب در کنترل فتنه عظیم 88 که توسط بیگانگان و ایادی داخلی آنان در حال اجرا بود ، تجلیل کرد و خاطرنشان نمود:« مدارای نظام با معترضین پس از انتخابات و جدا نمودن صف معترضین از فتنه گران کار بسیار ارزشمندی بود که با مدیریت و اشراف کامل رهبری معظم انقلاب شکل گرفت تا اینکه ماهیت خیلی ها در کوران فتنه 88 روشن شد و پس از جسارت به ساحت مقدس سید الشهدا، مردم به طور کامل متوجه شدند که فتنه گران ورای رقابت های انتخاباتی می اندیشند و هدف اصلی آنها زدن نظام اسلامی، ارزش ها و باورهای مردم است و به فکر براندازی هستند که آن موقع با وحدت مثال زدنی این حماسه بزرگ را خلق نمودند.»

لازم به ذکر است که در این مراسم دانشجویان با قرائت فاتحه یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

کد خبر: 890877

وب گردی

وب گردی