پرسپولیس یک سروگردن از سایرتیم ها بالاتر است/ شاگردان برانکو  اگر دچار غرور و حاشیه نشوند قهرمانی تکرار می شود

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت:پرسپولیس یک سر و گردن از بقیه تیم ها بالاتر است و اگر شاگردان برانکو دچار غرور و حاشیه نشوند می توانند، قهرمانی پرسپولیس را دوباره تکرار کنند.

رضا شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز درباره پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت:تبریک می‌گویم به همه پرسپولیسی‌ها و از همه قرمزها که طبق قرار قبلی به ورزشگاه رفتند، تشکر می‌کنم. هواداران سال گذشته و امسال نقش مهمی در موفقیت پرسپولیس داشته و دارند و امیدوارم همیشه از نزدیک بازی‌ها را تماشا کنند. شاگردان گل محمدی حرفی برای گفتن در زمین نداشتند، چون برانکو این تیم را به درستی آنالیز کرده بود و اصلاً موقعیتی به آنها نداد. شاگردان برانکو بازی را در دست گرفتند و می‌توانستند گل‌های بیشتری هم بزنند که متاسفانه قدر موقعیت ها را ندانستند.

وی با اشاره به فرصت‌ سوزی‌های گادوین منشا در جریان دیدار پرسپولیس - تراکتورسازی، خاطرنشان کرد:فکر می‌کنم منشا هنوز از لحاظ زبانی در زمین با بقیه بچه‌ها مشکل دارد و بچه‌ها نمی‌توانند با او حرف بزنند. چیزی که بچه‌ها می‌خواهند را با حرف نمی‌توانند به او برسانند. منشا سه چهار موقعیت داشت که می‌توانست پاس بدهد، اما این کار را انجام نداد و از موقعیت ها به درستی استقفاده نکرد.

بازیکن پیشین پرسپولیس در ادامه افزود: منشا بازیکن خوبی است و می تواندبرای پرسپولیس موثر باشد، فقط باید کمی به او فرصت داد تا خود را بیشتر با تیم وفق دهد.

شاهرودی در پایان خاطر نشان کرد: پرسپولیس یک سر و گردن از بقیه تیم ها بالاتر است و اگر شاگردان برانکو دچار غرور و حاشیه نشوند می توانند، قهرمانی پرسپولیس را دوباره تکرار کنند.

602

کد خبر: 890879

وب گردی

وب گردی