با شایستگی دوم هستیم/ به رکورد فکر نمی‌کنیم/ بیت‌سعید خیلی زود در فولاد جا افتاد/ اگر لک توهین کرده، برخورد می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما به رکورد فکر نمی‌کنیم و به دنبال  نتیجه خوب و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

سید سیروس پورموسوی پس از پیروزی 2 بر یک تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیدار مقابل نفت تهران اظهار داشت: بازی بسیار سختی داشتیم و پیروزی آسانی را به دست نیاوردیم. خوشحالم که بچه‌ها با وجود سنگینی بازی، احساسی بازی نکردند و تا دقیقه آخر مسابقه، سعی داشتند برنامه‌های تاکتیکی را در زمین پیاده کنند.

وی با اشاره به شرایط عجیب نفت تهران که بدون سرمربی در بازی شرکت کرد، گفت: اتفاقا بلاتکلیفی نفت، بازی را سخت‌تر کرد. وقتی شما نمی‌دانید حریف‌تان چه برنامه‌ای دارد، طبیعتا ممکن است هر لحظه غافلگیر شوید اما خوشبختانه توانستیم پیروز از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد 12 هفته شکست‌ناپذیری و قرار گرفتن در رتبه دوم جدول رده‌بندی تصریح کرد: خوشبختانه نشان داده‌ایم که موفقیت ما تصادفی نبوده و با شایستگی در این جایگاه قرار گرفته‌ایم. روند شکست‌ناپذیری ما مرهون تلاش بچه‌ها و زحمات اعضای کادر فنی و همچنین مدیران باشگاه است. البته ما به رکورد فکر نمی‌کنیم و به دنبال نتیجه خوب و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد درخشش حسن بیت‌سعید و به ثمر رساندن هر 2 گل تیمش خاطرنشان کرد: خدا را شکر او بازگشت خوبی داشت و نشان داد قابلیت‌های فراوانی دارد. «حسن» به هر دلیلی در استقلال موفق نشد اما خوشبختانه خیلی زود در تیم ما جا افتاد و مطمئنا کمک زیادی به ما خواهد کرد.

پورموسوی درباره درگیری حامد لک، دروازه‌بان فولاد در بازی روز گذشته (جمعه) و توهین به تماشاگران، در پایان گفت: «حامد» بچه حساسی است. پدرش در ورزشگاه حضور داشت و توهین تماشاگران سبب شد لک از کوره در برود اما آرامش کردیم. من نه دیدم و نه شنیدم که «حامد» توهینی کرده باشد اما اگر این اتفاق رخ داده، قطعا برخورد لازم را انجام می‌دهیم.

604

کد خبر: 890887

وب گردی

وب گردی