بزرگداشت 9دی در دانشگاه آزاد اسلامی سردرود برگزار شد

مراسم بزرگداشت نهم دی ماه، سالروز بصیرت ملی و تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت با سخنرانی دکتر عزیز جوانپور رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سردرود، همزمان با فرارسیدن نهم دی ماه روز ملی بصیرت و تجدید میثاق با ولایت، دکتر جوانپور رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در مراسم بزرگداشت این حماسه که با همت دانشگاه آزاد اسلامی سردرود و اتحادیه انجمن های اسلامی مساجد ناحیه سردرود در مسجد حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به اهمیت و جایگاه این حماسه در میان مردم گفت: در این زمان حساس ما بیشتر از این به بصیرت ملی و دینی نیازمند بوده و دشمن قسم خورده ایران اسلامی با ترفندهای گوناگون در فکر تؤطئه و تفرقه است.

وی در ادامه با اشاره به رشادت های ملت ایران در طول چهل سال گذشته خاطر نشان کرد: جواب دندان شکن ملت ایران در نهم دی ماه به یاوه گویان و تؤطئه گران کوبنده بود. شبیه این فتنه در 23 تیرماه سال 1378 رخ داد که مردم ولایتمدار ایران به نحو احسن جوابشان را دادند.

دکتر جوانپور به بیان فرمایشی از حضرت امام (ره) پرداخت و گفت: هسته های مقاومت باید در سراسر جهان شکل گیرد، در حال حاضر بیان رهبر فقید و فرزانه در حال شکل گیری در کشورهای منطقه نظیر یمن، بحرین، سوریه، عراق و... می باشد.

وی افزود: علاوه برآن سفارش مقام معظم رهبری در خصوص تلاش برای توانمندی داخلی در عرصه اقتصاد مقاومتی که عدّه ای بر این تأکید مهم رهبری اعتقاد نداشته و شروع به عنادورزی می کنند. البته بصیرت ایران اسلامی که دائمی و در همه عرصه ها هست، تنها به نهم دی ماه تکیه ندارد.

قبل از شروع این مراسم با حضور مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و سردرود از خانواده محترم شهید حسین براتی دیدار و از غیور مردی این شهید بزرگوار یاد شد.

کد خبر: 890897

وب گردی

وب گردی