نظر سنجی سایپا از بازدیدکنندگان کرمانی در جهت شناسایی ذائقه مردم

گروه خودروسازی سایپا در راستای اجرای برنامه های توسعه محصول خود، با انجام طرح نظرسنجی در نمایشگاه ها، اقدام به شناسائی ذائقه مردم و مشتریان می کند.   

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ گروه خودروسازی سایپا همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات وابسته در استان کرمان از بازدیدکنندگان در خصوص تنوع محصولات گروه نظرسنجی می کند.

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد با دریافت نظرات و دیدگاه مشتریان، علاوه بر گسترش و افزایش سهم بازارهای داخلی و خارجی، گام مهمی در راستای افزایش رضایتمندی و تولید محصول مطابق با سلیقه مشتریان بردارد.

گروه سایپا در نمایشگاه ها با هدف پاسخ گویی به نیازهای جدید بازار و شناسائی ذائقه مردم و مشتریان از بازدیدکنندگان و علاقمندان به صنعت خودرو نظر سنجی می کند و براساس آن درطراحی محصولات آتی خود از این نظرات بهره خواهد برد.

گروه خودرو سازی سایپا با انجام طرح نظرسنجی در نمایشگاه ها قصد دارد تا در اجرای برنامه توسعه محصول خود نظر مردم و مشتریان را بیش از پیش جلب کند.

برهمین اساس در نمایشگاه کرمان نیز با انجام نظر سنجی از مردم و بازدیدکنندگان، نظر آنها در خصوص محصولات گروه سایپا مورد ارزیابی قرار گرفت. در این نمایشگاه 11 محصول حاضر ازگروه سایپا شامل کوییک، سراتو، خانواده برلیانس، خانواده چانگان و ... بر اساس دو موضوع ظاهر خودرو و کیفیت خودرو از بازدید کنندگان مورد سئوال واقع شد و این نظرات درآینده و در طراحی محصولات آتی گروه سایپا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گفتنی است هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو کرمان تا 8 دی ماه در حال برگزاری است وغرفه گروه خودروسازی سایپا از ساعت 16 لغایت 21 در سالن شهدای مس آماده پذیرایی از شهروندان کرمانی خواهد بود.

401

کد خبر: 890948

وب گردی

وب گردی