منوچهری: لباس آستین بلند نداشتیم و در رشت و مشهد برایمان مسافرخانه گرفتند

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت که به دلیل شرایط باشگاه، بازیکنی در اتاق عمل است و دیگری هم با آژانس کار می‌کند. او اعلام کرد که لباس آستین بلند هم نداشتند.

به گزارش ایسکانیوز ، امین منوچهری در خصوص حضور بازیکنان نفت تهران در سازمان لیگ برای فسخ قراردادشان گفت: بعید است که صحبت از فسخ قرارداد شود، چون همه نفت را دوست داریم و می‌خواهیم اتفاق خوبی برای این تیم بیفتد. بنابراین، دنبال منحل کردن نفت نیستیم و قصد داریم این تیم نه تنها برای ما، بلکه برای بعدی‌ها بماند. بازیکنانی بیایند که مانند علیرضا بیرانوند و وحید امیری شوند.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار به بهبود وضعیت نفت است، اظهار داشت: امید اصلی به خودمان است، ما به لحاظ فنی و نفرات تیم خوبی داریم، اما بیشتر اذیت شدیم. همه بازیکنان به نفت امید دارند و مطمئن هستیم با همه این مشکلات تیم نمی‌افتد.

مهاجم نفت تهران در خصوص اینکه چطور با وضعیتی که این تیم دارد، امیدوار است، گفت: اصل حرف ما این است که نفت بماند، با صداقت و راستگویی بماند، نه وعده و دروغ. روز گذشته خودمان برای بازی رفتیم. چهار نفر از بزرگترهای تیم دور هم جمع شدند، یکی سرپرست شد و یک نفر هم مربی. بازیکنان با هم یکدل شدیم و بازی خوبی مقابل فولاد انجام دادیم. نمی‌خواهیم کسی بیاید که اهداف دیگری داشته باشد و خودش را بزرگ کند یا از ما استفاده ابزاری شود. اگر قرار باشد کسی نیاید یا جرات نکند، این تیم را بگیرد، خودمان با خرد جمعی نگه می‌داریم.

منوچهری در خصوص اینکه جهانیان مالک باشگاه نفت گفته که نفت از این وضعیت خارج می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر قرار بود از این اوضاع خارج شود، زمانی که دنبال پروانه باشگاه یا «شمع باشگاه» بودند، کارها انجام می‌شد. اینها فرافکنی است. من ِ فوتبالیست و مردم می‌دانیم این چیزها بهانه است. من در این چند وقت اخیر در تمرینات نبودم، اما تا چند روز پیش با آستین کوتاه در سرمای هوا تمرین می‌کردیم. چطور می‌شود که به پرامکانات‌ترین تیم تبدیل خواهیم شد؟ در رشت در مسافرخانه خوابیدیم، در مشهد هم مسافرخانه گرفتند، اما قبول نکردیم و به هتل خوبی رفتیم. بازیکن ما یا اتاق عمل است، یا در آژانس کار می‌کند یا پول فیزیوتراپی ندارد. یک نفر هم پوزخند می‌زند و می‌گوید کار تمام شده است!

602

کد خبر: 890967

وب گردی

وب گردی