مهدی واعظی: برد های استقلال پرسپولیس را به خودش آورد/ دلیل تعویض مسلمان  تنبیه کردن او نیست

دروازه بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی گفت: با شناختی که از برانکو دارم تعویض مسلمان را کاملا فنی می دانم چرا که برانکو اگر بخواهد کسی را تنبیه کند اصلا به او بازی نمی دهد.

مهدی واعظی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با بازی روز گذشته پرسپولیس برابر تراکتورسازی گفت: در بازی روز گذشته قرمز های پر طرفدار کشور به مصاف هم رفتند که به حساسیت های این بازی اضافه کرده بود.

وی ادامه داد: پس از مدت ها گنجایش ورزشگاه آزادی تقریبا پر شد و نکته مهم این بود که این تعداد هوادارا نه فقط برای پرسپولیس که برای تراکتورسازی هم وجود داشت و به جذابیت های این بازی افزود.

واعظی در رابطه با اینکه پرسپولیس سرانجام پس از دو هفته توقف به روند برد بازگشت خاطرنشان کرد: مشخص بود که برانکو از شاگردانش در خواست ارائه یک بازی تهاجمی را داشت و مهم ترین نکته این بود که پرسپولیس دیگر به یک گل اکتفا نکرد و در نیمه دوم برای زدن گل دوم تلاش کرد و در نهایت نیز به این هدف رسید.

دروازه بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی آمادگی استقلال را در اوج گیری پرسپولیس دخیل دانست و گفت: برد های هفته های گذشته استقلال که با بازی زیبای این تیم همراه بود روی عملکرد بازیکنان پرسپولیس هم تاثیرگذار بود و آن ها روز گذشته به مانند گذشته کم اشتباه و مفید بازی کردند.

وی در رابطه با آمادگی بالای مسلمان و سریال تعویض های زودهنگام او و اینکه آیا به نظر او برانکو همچنان مشغول تنبیه کردن این بازیکن است یا خیز نیز تصریح کرد: نزدیک به پنج سال با برانکو کار کرده ام و خصوصیات اخلاقی او را به خوبی می شناسم، او اگر بخواهد کسی را تنبیه کند به هیچ وجه به او بازی نمی دهد و شک نداشته باشید وقتی مسلمان به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب پرسپولیس به بازی می رود یعنی بازیکن مورد اطمینان برانکو محسوب می شود ضمن اینکه مسلمان به دلیل فیزیک بدنی خاصی که دارد و با توجه به انرژی فراوانی که در زمین مصرف می کند برای در امان ماندن از مصدومیت گاهی نیاز به تعویض شدن دارد.

واعظی ادامه داد: بازیکنان آماده ای روی نیمکت پرسپولیس هستند که برانکو ناچار است از آن ها نیز استفاده کند تا در شرایط بازی نگهشان دارد و با شناختی که از برانکو دارم اطمینان دارم تعویض مسلمان به همین دلیل است مشکلی وجود ندارد.

دروازه بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی در پاسخ به سوالی متفاوت از حسینی دروازه بان آماده این روز های استقلال هم پاسخ جالبی داد و گفت: پیش از دربی هم گفته بودم که او می تواند پدیده این بازی باشد چرا که از نظر فیزیکی و فرم بدنی برای دروازه بانی فوق العاده است؛ البته او باید از حواشی دوری کند و تمرکز خود را تنها بر روی تمرین کردن بگذارد تا از شرایط قعلی دور نشود.

وی ادامه داد: گاهی دروازه بان در حالی که چند توپ سخت را مهار می کند موفق به ثبت کلین شیت می شود حال اینکه ممکن است در یک بازی در حالیکه حتی یک موقعیت سی درصدی گل هم روی دروازه او خلق نشده موفق به ثبت کلین شیت شود که این دو کاملا با هم متفاوت هستند و اعتقاد دارم حسینی در حالی چند بازی موفق به بستن دروازه خود شده است که در این راه موفق شده چندین موقعیت خوب گلزنی را از حریفان بگیرد.

606

کد خبر: 890985

وب گردی

وب گردی