مشکلات اقتصادی نمی‌تواند دست مایه ای برای سوء استفاده دشمنان قرار گیرد

استاندار خراسان رضوی گفت: ملت ایران نشان دادند که پای آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی ایستاده و مشکلاتی در برخی حوزه‌های اقتصادی و معیشتی نمی‌تواند دست مایه ای برای سوء استفاده دشمنان قرار گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا رشیدیان صبح امروز با حضور در راهپیمایی 9 دی در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت ایران همواره در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور چشمگیر داشته، دارد و خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این حضور ملت ایران ضامن پیروزی و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود که از خون هزاران شهید گلگون کفن بدست آمده است.

استاندار خراسان رضوی افزود: ملت ایران نشان دادند که پای آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی ایستاده و مشکلاتی در برخی حوزه‌های اقتصادی و معیشتی نمی‌تواند دست مایه ای برای سوء استفاده دشمنان قرار گیرد.

رشیدیان با بیان اینکه ما یک خانواده‌ایم و خانواده قطعاً می‌تواند مسائل و مشکلات خود را در درون خانواده خود تدبیر و مدیریت کند، تصریح کرد: حضور مردم خراسان‌رضوی همراه با سایر ملت ایران جواب دندان شکنی به بدخواهان نظام مقدس اسلامی است که فکر کردند مسائل و مشکلات داخلی می‌تواند زمینه‌ای برای حضور مجدد تفکرات انحرافی و ضد انقلابی در کشور باشد.

901

کد خبر: 891007

وب گردی

وب گردی