9 دی روز بلوغ سیاسی و اجتماعی مردم ایران بود

دانشگاه آزاد اسلامی زرند در بیانیه ای نوشت: حماسه بزرگ 9 دی‌ماه نقطه هزیمت فتنه 88 و صحنه‌ نمایش اقتدار، بصیرت و ولایتمداری ملت ایران دریکی از حساس‌ترین و الهام‌بخش‌ترین مقاطع تاریخی انقلاب و کشور به شمار می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز، دانشگاه آزاداسلامی واحد زرند در آستانه 9دی‌ماه و به مناسبت حماسه انقلابی مردم ایران در 9دی‌ماه 88 بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخش هایی از این بیانیه آمده است:

حماسه سترگ 9 دی‌ماه روز بیداری و هوشیاری و وحدت ملت ایران اسلامی بود، این حماسه عظیم در سی ویکمین سال عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجلی قدرت الهی در هویت اسلامی و بنیان مردمی انقلاب بود که با الهام از فرهنگ عاشورایی، فتنه گران داخلی و توطئه چینان خارجی را مرعوب ساخت و بین تکلیف گرایان حسینی با منحرفان فریب‌خورده و دنیاطلبان داخلی و اسلام‌ستیزان خارجی شاخص شد .

آری این؛ روزِ بلوغ سیاسی و اجتماعی مردم ایران و پیروزی بر همه دشمنان و روزِ ضربت ایران به دشمنان قسم‌خورده بود که باید به چنین روزی افتخار کرد، روزی که نشان داد که مردم پای آرمان‌های انقلاب جان خواهند داد.

ملتی که در 9 دی حماسه آفرید همان ملتی است که بارها بامهارت ،شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه‌گویان مشت سنگینی را فرود آورد و همچنان که رهبر و مقتدایمان فرمودند : " این فتنه، صرفاً منحصر به حضور عده‌ای افراد در خیابان‌ها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود، و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت ، که چنین هم شد" . همان‌گونه که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک این مردم آمد و امام خمینی(ره) فرمود خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای 9 دی هم، عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد.

و در پایان باید اذعان کرد که حماسه بزرگ 9 دی‌ماه نقطه هزیمت فتنه 88 و صحنه‌ نمایش اقتدار، بصیرت و ولایتمداری ملت ایران دریکی از حساس‌ترین و الهام‌بخش‌ترین مقاطع تاریخی انقلاب و کشور به شمار می‌رود.

هیات رئیسه، ،اساتید،کارکنان و دانشجویان انقلابی دانشگاه آزاداسلامی واحدزرند همگام با آحاد ملت بصیر و ولایتمدار شهرستان زرند،ضمن حضور در مراسم هشتمین سالگرد این حماسه بزرگ ،بار دیگر بیعت خود را با مقام معظم رهبری و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید نموده و همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه دعوت می‌نماییم.

روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحدزرند

کد خبر: 891047

وب گردی

وب گردی