حساب سوء استفاده گران از مردم عادی جداست/فضای مجازی رها شده و دست ضد انقلاب است/صدا وسیما خود سانسوری را کنار بگذارد

حجت الاسلام علی جعفری پژوهشگر فرهنگ و ارتباطات، گفت: زمینه تنش های اجتماعی را مشکلات اقتصادی بوجودآورده است یک اتفاقاتی افتاده است و یک عده هم از این مسئله سوء استفاده میکنند و حساب سوء استفاده گران جدا از مردم عادی و بدنه اجتماعی مردم است که مطالبه حقشان را دارند.

حجت الاسلام علی جعفری پژوهشگر فرهنگ و ارتباطات در گفت وگو با خبرنگارسرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، درباره دلایل تجمعات در برخی از شهرهای کشور گفت:حدود سه ماه است که تجمعات جلوی مجلس و قوه قضاییه آغاز شده است و اتفاق یکباره نبوده است.

وی افزود: وقتی کانال های ضد انقلاب مخاطب بسیار پیدا کردند و شروع به خط دهی به مردم می کنند و وقتی مدیریت فضای مجازی اتفاق نمی افتد و صدا وسیما سکوت می کند و اعتراضات مردمی را بازنشر نمی کنند و حقایق داخلی ایران را رسانه های ضد انقلاب منتشر می کنند، طبیعتا مردم به سمت رسانه های غیر رسمی گرایش پیدا می کنند .

حجت الاسلام علی جعفری گفت: زمینه تنش های اجتماعی بدلیل مشکلات اقتصادی بوجود آمده است، یک اتفاقاتی افتاده است و یک عده هم از این مسئله سو استفاده می کنند .

وی با اشاره به مطالبات اصلی و بحق مردم افزود: حساب سوء استفاده گران از مردم عادی و بدنه اجتماعی مردم جداست.

این پژوهشگر فرهنگ و ارتباطات خاطر نشان کرد : باید مشکلات را رفع کرد و صدای مردم را منعکس کرد تا از راه درست و قانونی به رفع مشکلات بپردازند .

وی ادامه داد: باید زمینه سو استفاده ضد انقلاب و بیگانگان را ازبین برد تا کسانی مثل ترامپ و دولتمردان آمریکا نتوانند از این مسائل سوء استفاده کنند و به خود اجازه حمایت از برخی نابسامانی های شرایط داخلی ایران را بدهند و خود را حامی مردم ایران جلوه دهند.

دکتر جعفری با بیان اینکه فضای مجازی رها شده و دست ضد انقلاب است، افزود: چرا کانالی مثل آمدنیوز باید اینقدر اطلاع رسانی لحظه ای داشته باشد و اینجا سکوت رسانه های داخلی همزمان با اطلاع رسانی رسانه های بیگانه را داریم، در واقع صدا وسیما باید خود سانسوری را کنار گذاشته و حقایق جامعه را انعکاس دهد تا بتواند به جای گرایش مردم به رسانه های مغرض بیگانه خودش تمام اخبار داخلی را پوشش دهد و صدای مردم را انعکاس دهد و مردم هم از راه درست و قانونی پیگیر مطالباتشان باشند.

خبرنگار:ندا فراهانی

کد خبر: 891141

وب گردی

وب گردی