فلاحیان: ما نباید به دست دشمن بهانه بدهیم/بیت المال نباید متضرر موسسات مالی باشد

وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه مردم ما باید هرروز همه مسایل ما را رصد و پیگیری کنند و نسبت به آنها آگاهی داشته باشند گفت: دشمن به دنبال سوژه وبهانه است و ما باید این سوژه ها را از آنها بگیریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات در حاشیه برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله 9دی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تحولات جامعه با حضور در صحنه های اجتماعی باید هدایت شود اظهار داشت: برگزاری چنین مراسم هایی موجب افزایش بصیرت و اعلان عمومی برای انزجار از هرگونه تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران خواهد بود ضمن آنکه اساس کار ما با همه مردم، قانون اساسی بوده که مهم‌ترین بند این قانون، ولایت فقیه است.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران تا کنون به عنوان یک کشور امن مطرح هست گفت: دشمنان ما همیشه تلاش دارند تا به هر نحوی اعم از تبلیغات و فضای مجازی ولو اینکه کارهای آنها اثر بخش نباشد فعالیت کنند تا خودشان را مطرح کنند و راه حل آن این است که کنش های اجتماعی طرفداران انقلاب باید قوی تر از آن باشد و ریشه ای عمل کنیم با بصیرت اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی را در همه عرصه ها تقویت کنیم.

وزیر اسبق اطلاعات در ادامه با اعلان اینکه نقش بین‌المللی ایران افزایش یافته، لازم است که ایران مقتدرتر باشد و این اقتدار باید زیر پرچم ولی فقیه باشد تا در دنیا طنین‌اندازتر شود افزود: همه ما باید یک اصلی را بر پایه گفتمان برقرار کنیم ضمن آنکه این گفتمان وجود دارد اما گفتمان انقلاب باید نسبت به قبل شاداب تر باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: مردم ما باید هرروز همه مسایل ما را رصد و پیگیری کنند و نسبت به آنها آگاهی داشته باشند چرا که دشمن به دنبال سوژه وبهانه است و ما باید این سوژه ها را از آنها بگیریم.

وی در خصوص جریانات اخیر و هجمه های وارده به موضوع اقتصادی کشور و موضوع موسسات مالی و اعتباری تصریح کرد: باید با دستگاه هایی که قصوری از آنها سر میزند برخورد قاطع کرد و برخورد آن باید با الزامات گفتمان انقلاب هم راستا باشد چرا که این موسسات چون زیر نظر بانک مرکزی است باید این دستگاه متحمل جبران این خسارت باشد چرا که قصور از سوی بانک مرکزی است.

فلاحیان در پایان با تاکید بر اینکه مردم نباید ضرر این موسسات را بدهند اظهار کرد: اگر ثابت شود که قصور از سوی مقام بانکی کشور مانند بانک مرکزی است این دستگاه باید ضامن باز پس دادن طلب مردم و سپرده گذاران باشد و بیت المال نباید متضرر موسسات اقتصادی باشد.

301

کد خبر: 891146

وب گردی

وب گردی