حضور سامانه نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در جشنواره وب و موبایل ایران

سامانه نشریات دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که به عنوان پایگاهی جامع، ارائه دهنده خدمات مختلفی از جمله نمایه سازی نشریات، جشنواره نشریات، انتخابات الکترونیکی و غیره است، در گروه نشریات و مجلات دهمین جشنواره وب و موبایل ایران شرکت کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، سامانه نشریات دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گروه نشریات و مجلات دهمین دوره از جشنواره وب و موبایل ایران شرکت کرده است. این در حالی است که دانشگاه آزاد اسلامی، تنها نهاد آموزشی دارای پایگاه اینترنتی نشریات در بین وزارتین علوم و بهداشت به شمار می آید.

جشنواره وب و موبایل ایران با ده ها هزار شرکت کننده، به عنوان بزرگ ترین عرصه رقابت میان وبسایت ها و نرم افزار‌های موبایل ایرانی در گروه های مختلف شناخته می شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد.

این جشنواره همه ساله در گروه های مختلف، یک وبسایت و یک نرم افزار موبایل را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی و تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می کند.

علاوه بر بخش داوری، در بخش دیگری از جشنواره که تحت عنوان نگاه مردمی برگزار می شود، وبسایت یا نرم افزار موبایل برگزیده با آرای تمامی کاربران دنیای مجازی انتخاب می شود. در این بخش محبوب ترین وبسایت یا نرم افزار موبایل ایران توسط صدها هزار رای مردمی انتخاب می شود.

رای گیری بخش نگاه مردمی در دهمین دوره از جشنواره وب و موبایل ایران، پس از پایان مهلت ثبت نام از جمعه یکم دی آغاز شده و تا بیست و ششم بهمن ۱۳۹۶ ادامه دارد.

سامانه نشریات دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در شهریور 1395 به عنوان طرح ماندگار فرهنگی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی اراک به بهره برداری رسید. تاکنون انتخابات الکترونیکی مدیران مسوول و نام نویسی و بارگذاری آثار دومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در این سامانه انجام شده است.

کد خبر: 891192

وب گردی

وب گردی