حسن عباسی: دشمنان انتظار شکست این نظام را نداشته باشند/مردم حق اعتراض دارند و دولت باید پاسخگو باشد/ مردم مشکل معیشتی خود را با اصل نظام پیوند نمی‌زنند

نشست «فتنه‌های عصری و عصر فتنه‌ها»  با حضور حسن عباسی تحلیلگر و پژوهشگر، ظهر امروز در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، حسن عباسی در نشست «فتنه‌های عصری و عصر فتنه‌ها» گفت: کسانی که دیروز در خیابان‌ها به دلیل مشکلات معیشتی اعتراض کردند، همان کسانی هستند که در سال ۵۷ انقلاب کردند، همان کسانی هستند که فرزندانشان را برای دفاع از حرم عازم سوریه کردند.

عباسی تاکید کرد: مردم مشکل معیشتی خود را با اصل نظام پیوند نمی‌زنند. بیش از هر کس جریان لیبرال از مشکلات اقتصادی کشور آسیب می‌بیند.

وی خطاب به سردمداران استکبار جهانی گفت: نظامی که حداقل هواداران خود در حماس و حزب الله، رژیم صهیونیستی را در جنگ‌های مختلف شکست داده است، انتظار شکست این نظام را نداشته باشند.

رییس اندیشکده یقین تاکید کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی موجود در کشور به دلیل تحریم‌ها علیه ملت ایران است که حاصل بی‌عرضگی عناصر داخلی آمریکا در کشور است.

وی ادامه داد: اگر مردم ایران در کربلا بودند امام حسین علیه‌السلام به شهادت نمی‌رسید، اینکه حضور چند نفر را در کف خیابان‌ها را رسانه‌ای می‌کنند نشان دهنده این است که تمام توان خود را برای براندازی نظام به کار گرفته‌اند.

عباسی تصریح کرد: پس از هشت ماه غائله در فتنه ۸۸ مردم با حضور خود تمام آن جریانات را از بین برد، این اتفاقات چند روزه نیز پایان خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه گره مشکلات اقتصادی ما با پیاده سازی اقتصاد مقاومتی باز می‌شود، افزود: مشکلات اقتصادی به دلیل تحریم‌ها نبود و این خیانتی است که اقتصاددانان در دانشگاه‌ها مطرح می‌کنند.

رییس اندیشکده یقین عنوان کرد: مقصران مشکلات اقتصادی ما اساتید دانشگاهی هستند که علمشان بر پایه لیبرالیسم است، کسانی که قصد دارند نتیجه امروز اقتصاد را به ناکارآمدی اسلام و ولایت فقیه نسبت دهند.

وی با بیان اینکه کسانی که مشکل معیشتی دارند حسابشان با کسانی که به دنبال براندازی نظام هستند جداست، افزود: مردم حق اعتراض دارند و دولت که مدیریت حداکثر امور اقتصادی را به عهده دارد باید پاسخگو باشد.

عباسی تصریح کرد: عمده دلیلی که مسئولین نظام جمهوری اسلامی مثل برخی رؤسای جمهور زمین می‌خورند، ممزوج شدن حق و باطل است.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک قوانین ضد الهی و جاهلانه تصویب خواهد شد و شما را بخاطر آن بازخواست می‌کنند. شما را بازخواست می‌کنند که چرا زنانتان به ورزشگاه نمی‌روند، چرا همجنس بازی را رسمیت نمی‌شناسید.

رییس اندیشکده یقین اظهار داشت: مبنای علوم انسانی غربی‌ها غیر توحیدی است و بر پایه شرک است و ناکارآمدی امروز به خاطر پیاده سازی سیاست‌های مبتنی بر علوم انسانی غربی در کشور است.

وی افزود: مبنای علوم انسانی غربی‌ها غیر توحیدی است و بر پایه شرک است و ناکارآمدی امروز به خاطر پیاده سازی سیاست‌های مبتنی بر علوم انسانی غربی در کشور است.

عباسی تاکید کرد: اگر در طول حیات انقلاب اسلامی کارآمدی دیدید کار اسلام است، اما اگر تبعیض و فساد را در جایی می‌بینید مقصر آن لیبرالیسم است مقصر کسانی هستند که اندیشه لیبرالیسم را پیاده می‌کنند.

وی تاکید کرد: ما در دو دهه اخیر با پدیده روحانیت منهای اسلام مواجهیم.

رییس اندیشکده یقین تصریح کرد:سند اقتصادی کشور که به امضای رئیس جمهور رسیده است، الگوی توسعه را برای جمهوری اسلامی مطابق نظریه‌های اقتصادی نئوکنزی‌ می‌داند. این سند در حال اجرا شدن در کشور است. آنچه امروز بر سر اقتصاد آمده از این سند برآمده است. سندی که مقام معظم رهبری در برابر آن الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت را مطرح کردند.

کد خبر: 891210

وب گردی

وب گردی