خلعتبری: به دنبال جبران امتیازات کسر شده هستیم

بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: امیدوارم پدیده در ادامه موفق شود و من هم بتوانم در موفقیت این تیم موثر باشم.

محمدرضا خلعتبری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد شکست تیمش برابر سپاهان عنوان کرد: فوتبال غیرقابل پیش بینی است و برد و باخت دارد؛ ما بازی خوبی را ارائه دادیم اما شانس با ما یار نبود و توپ هایمان گل نمی شد. سپاهان هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و در نهایت موفق شد 3امتیاز بازی را کسب کند. شرایط روحی بازیکنان در نیم فصل دوم چندان مناسب نیست؛ کسر 6 امتیاز از پدیده حسابی تمرکز ما را برهم زد. واقعا ما تیم شایسته ای داریم و در طول 15 هفته همیشه خوب بودیم و شرایط ایده آلی در طول نیم فصل داشتیم.

وی با ابراز ناراحتی از موضوع کسر 6 امتیاز درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: هضم این اتفاق خیلی سخت است و تنها می توانم امیدوار باشم در ادامه اتفاق خوبی بیفتد. ما برای جمع آوری تک تک امتیازهایمان زحمت کشیدیم و با تلاش خیلی زیادی توانستیم جزو صدرنشینان باشیم. تمام تلاشمان را خواهیم کرد در ادامه کار دوباره با همان قدرت اولیه به میدان برویم و خود را در جمع بالانشینان جدول ببینیم.

بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد عنوان کرد: در هفته هجدهم میزبان صنعت نفت آبادان هستیم و نگاه ویژه ای به بازی های خانگی داریم. همه دیدارهای نیم فصل دوم برای ما حیاتی تلقی می شود چرا که با توجه به کسر امتیاز حسابی از رقبای خود عقب افتادیم و باید همه آن ها را جبران کنیم تا به جایگاه خود برگردیم. امیدوارم پدیده در ادامه موفق شود و من هم بتوانم در موفقیت این تیم موثر باشم.

601

کد خبر: 891357

وب گردی

وب گردی