رضا رویگرى: دوست دارم به صحنه تئاتر بازگردم

رضا رویگرى در حاشیه تولد ٧١ سالگى اش، گفت: دوست دارم دوباره به صحنه تئاتر برگردم ، آخرین کسی که برای کار سراغ او آمده، حسن مصطفوی است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مشاور رسانه اى نمایش «لطفا یک قاتل بالفطره باشید یا ماجراى اندوه یک استیو مک منمن» به نویسندگى یاسین حجازى به کارگردانى على اکبر آخوندى و به تهیه کنندگى محمد احسان عبدالهی شب گذشته تولد٧١ سالگى رضا رویگرى را با حضور هنرمندان و تماشاگران جشن گرفتند.

وى ضمن انتقاد از مسئولین صدا و سیما گفت : تلویزیون تنها دوست دارد ما برایش کار کنیم ولی هیچ گاه حتى حالى هم از ما نمى پرسد ، آن ها حتى حال ِ حال پرسیدن هم ندارند البته من انچه خواندم براى مردم و انقلاب مردم خواندم ( اشاره به ترانه ) و چهل سال است صداى من از صدا و سیما پخش مى شود ، ادعایى ندارم ولی لااقل مى توانند یک تماس بگیرند .

این بازیگر در ادامه با اشاره به مشکلات معیشتى چنین عنوان کرد: آن هایى که دست و پا دارند و کار مى کنند دغدغه دارند اما مسئولین که کمکى نکردند و امیدوارم مشکلات روزى حل شود.

وى در پایان در خصوص نمایش «لطفا یک قاتل بالفطره باشید یا ماجراى اندوه یک استیو مک منمن» افزود: به نظرم این جوانان آینده ى درخشانى دارند و از دیدن این اثر احساس لذت کردم.

از جمله بازیگران این نمایش می توان به جمله علی اکبر آخوندی، مرتضی اسلامی، میلاد جهانگرد، حسین حبیبی، محمد صابر شکری، حامد هاشمی اشاره کرد.

این نمایش از ٢٦ آذر ماه به کارگردانى على اکبر آخوندى و به تهیه کنندگى محمد احسان عبدالهى در تئاتر باران به روى صحنه رفته و بلیت فروشى آن سامانه تیوال ادامه دارد.

503

کد خبر: 891362

وب گردی

وب گردی