کسب دو مدال برنز توسط دانشجویان دانشگاه آزاد واحد خوراسگان

فرشته عبدالهی و موسی ترابی دو تن از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) و عضو تیم ایران در رقابت‌های بین‌المللی نیوفول کنتاکت کاراته (تهران2017) موفق به کسب مدال برنز شدند.

به گزارش ایسکانیوز، در مسابقات بین‌المللی نیو‌ فول کنتاکت کاراته‌ ایران که با حضور 700رزمی‌کار از 7 کشور به مدت دو روز در شهر تهران برگزار شد، در پایان تیم ایران در دو بخش بانوان و آقایان مقام اول را کسب کرد.

فرشته عبدالهی که همزمان به عنوان بازیکن و مربی تیم بانوان ایران در این مسابقات حضور داشت توانست مقام سوم وزن 65+ بانوان را بدست آورد.

موسی ترابی نیز همزمان به عنوان بازیکن و مربی تیم برادران ایران در این مسابقات توانست مقام سوم وزن 90+ را به خود اختصاص دهد.

فرشته عبدالهی دانشجوی کارشناسی‌ارشد تربیت‌بدنی گرایش فیزیولوژی و تغذیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) است که پیش از این نیز موفق به کسب عناوین سوم مسابقات آسیایی در سال2015، اول مسابقات جهانی باکو در سال 2016، اول مسابقات جهانی ترکیه در سال 2008 شده است.

موسی ترابی نیز دانشجوی کارشناسی‌ارشد تربیت‌بدنی گرایش فیزیولوژی و تغذیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) بوده و به عنوان یکی از پرافتخارترین فرزندان شهید استان اصفهان، پیش از این موفق به کسب مقام اول مسابقات المپیک ورزشهای رزمی روسیه در دو بخش مبارزه و سلاح در سال 2015، مقام اول جهانی باکو در سال 2016 ترکیه، مقام اول جهانی در سال‌های 2007 و 2008 ایران نیز شده است.

کد خبر: 891485

وب گردی

وب گردی