سرلشکر صفوی از ناوشکن دماوند در انزلی بازدید کرد

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا به همراه جمعی از دانشجویان دانشگاه دفاع ملی و دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) از ناوشکن ایرانی دماوند بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا به همراه جمعی از دانشجویان دانشگاه دفاع ملی و دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) با حضور در ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) نیروی دریایی ارتش در انزلی از ناوشکن ایرانی دماوند بازدید کردند.

امیر دریادار باقری فرمانده ناوگان شمال و و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) در ابتدای نشست با سرلشکر صفوی گفت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور کارکنان ولایتمدار ناوگان شمال در دریای خزر برقرار شده است و این موضوع جز با اتکا به ایزد منان و اطاعت امر از ولایت فقیه میسر نمی‌شد.

وی افزود: ظرفیت ها و توانمندی های نیروی دریایی راهبردی در سال های اخیر طبق منویات مقام معظم رهبری رو به جلو بوده و به پشرفتهای آن روز به روز افزوده‌تر می‌شود.

دانشجویان دانشگاه دفاع ملی و دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) در ادامه حضور خود در ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) نداجا(انزلی) در ناوشکن تمام ایرانی دماوند حاضر و از قسمت های مختلف این ناوشکن بازدید کردند.

304

کد خبر: 891499

وب گردی

وب گردی