مسئولان با ناکارآمدی اقتصادی زمینه جولان دشمنان را فراهم نکنند

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: پیشنهاد ما به مسئولان این است که به هوش باشند تا ناخواسته و با سیاست‌های ناکارآمد اقتصادی زمینه جولان دشمنان نظام جمهوری اسلامی فراهم نکنند.

زهرا طاهریان عضو شورای مرکزی و دبیر فرهنگی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در آستانه بزرگداشت حماسه مردمی 9 دی بودیم که خبر تجمعات اعتراض‌آمیزی در رابطه با مشکلات اقتصادی اخیر همچون افزایش قیمت برخی اجناس، افزایش عوارض خروج از کشور به گوش رسید، اعتراضاتی که ریشه در نارضایتی مردم به ویژه قشر آسیب پذیر جامعه دارد.

وی ادامه داد: مردم اگرچه به دنبال مسایلی چون افزایش قیمت‌ها، بیکاری و به‌طور کلی وضعیت نامساعد اقتصادی به خیابان‌ها آمده و تجمعاتی را شکل دادند ولی آنچه مهم بوده و باید به آن توجه کرد این است که این تجمعات توسط دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی دستکاری می‌شوند زیرا آنها از هر فرصتی برای رسیدن به مقاصدشان کثیف خود سوءاستفاده می‌کنند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: دشمنان هشت سال پیش با حمایت و مهره سازی نیروهای داخلی سعی داشتند به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند اما به اهداف شوم خود نرسیدند برای همین کمین کرده و هرگاه شرایط و فضا را مناسب ببیند، وارد عمل می‌شوند و تا جایی که می‌بینیم اعتراضات خیابانی اخیر را نیز می‌خواستند به نفع خودشان مصادره کنند.

دبیر فرهنگی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: مردم در اعتراض به وضعیت نامناسب اقتصادی دارای حق هستند اما مسئولان می‌بایست به این اعتراضات توجه کرده و تمام تلاش و همت خود را بر آن دارند تا کشور از این رخوت و بی تحرکی اقتصادی بیرون آید.

طاهری اظهار داشت: راه حل برون رفت کشور از شرایط نامطلوب و بحرانی اقتصاد نیز تحقق اقتصاد مقاومتی است پس مسئولان می‌بایست از سیاست‌های اقتصادی مبتنی بر واردات کالا، اقتصاد وابسته به نفت دست بردارند و از خواب غفلت و سستی بیدار شده و سعی کنند اقتصاد مقاومتی را به کمک مردم محقق کنند، اگر اقتصاد مردمی بشود دیگر شاهد این اعتراضات نخواهیم بود چرا که تحقق اقتصاد مقاومتی علاوه بر اینکه وظیفه مسئولان است مردم نیز از بازوان اصلی آن به حساب می آیند.

وی در خاتمه گفت: پیشنهاد ما به مسئولان به عنوان دلسوزان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی این است که به هوش باشند که ناخواسته و با سیاست‌های ناکارآمد اقتصادی زمینه جولان دشمنان نظام جمهوری اسلامی را فراهم نکنند.

منبع: فارس

304

کد خبر: 891514

وب گردی

وب گردی