حسنی: سوکایی و بولکو گفتند در سپاهان پیشرفت می‌کنی

بازیکن جدید تیم فوتبال سپاهان گفت که برای حضور در سپاهان با دو بازیکن پیشین این تیم مشورت کرده است.

به گزارش ایسکانیوز , ادون حسنی بازیکن آلبانیایی این تیم که به تازگی قراردادش را با زردپوشان اصفهانی امضا کرده است در این باره اظهار داشت: از اینکه به تیمی بزرگ مانند سپاهان پیوسته‌ام بسیار خوشحال هستم و قطعا تمام تلاشم را می‌کنم تا در راستای موفقیت تیم قدم بردارم تا سپاهان وضعیت بهتری در جدول پیدا کند و از این وضعیتی که ازش راضی نیست رهایی پیدا کند.

وی درباره اینکه هواداران سپاهان از حضور بازیکنان آلبانیایی مثل جواهیر سوکایی و اروین بولکو خاطرات خوبی دارند, تصریح کرد: همه اطلاعات را از قبل از این دوبازیکن گرفته‌ام. من اینجا هستم چون نقطه نظرات آنها به من ارسال شده. آنها به من گفتند به سپاهان برو چون در این تیم پیشرفت وجود دارد. البته آنها نیز بخشی از موفقیت این باشگاه را در گذشته رقم زده‌اند و من هم امیدوارم مثل آنها در راستای موفقیت سپاهان قدم بردارم.

حسنی در پایان خطاب به هوادارن سپاهان یادآورشد: من از هواداران خواهش می‌کنم که تعداد بیشتری به ورزشگاه بیایند چون به حمایت شما نیاز داریم و حضور شما انرژی مارا زیاد می‌کند. باید تشکر از مدیریت باشگاه و همچنین مربی بزرگ باشگاه که باعث شدند من الان در سپاهان حضور داشته باشم. الان دیگر تمام صحبت‌های من در زمین است, آنهم با کار و تلاش بیشتر.

602

کد خبر: 891531

وب گردی

وب گردی