نارنجی کم‌رنگ!/ اخباری، ستاره ملی‌پوشی که افول کرد

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا در هفته هفدهم لیگ برتر به دروازه تیمش بازگشت اما دریافت 3 گل از صنعت نفت آبادان نشان داد شرایط برای او به هیچ وجه خوب پیش نمی‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، محمدرضا اخباری، دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا گزینه شماره یک علی دایی، سرمربی نارنجی‌پوشان در 11 هفته آغازین لیگ برتر هفدهم بود اما عملکرد ضعیف این دروازه‌بان و ثبت تنها یک کلین‌شیت، سبب شد دایی کم کم اعتماد خود را به اخباری از دست بدهد.

دروازه‌بان 2 فصل گذشته تراکتورسازی که نمایش درخشانی در جمع تبریزی‌ها داشت، در 11 دیداری که با پیراهن سایپا به میدان رفت 15 گل دریافت کرد. اشتباهات متعدد اخباری در دیدار مقابل پرسپولیس، تیر خلاصی بود که او را به نیمکت ذخیره‌ها تبعید کرد و حامد فلاح‌زاده جای دروازه‌بان 24 ساله سایپا را در ترکیب اصلی گرفت.

هر چند فلاح‌زاده 3 کلین‌شیت داشت اما عملکرد او نیزبرای دایی و بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های سایپا راضی‌کننده نبود و اخباری در هفته هفدهم لیگ برتر به دروازه نارنجی‌پوشان بازگشت اما دریافت 3 گل از صنعت نفت آبادان نشان داد شرایط برای این دروازه‌بان به هیچ وجه خوب پیش نمی‌رود.

اخباری در 12 بازی، 18 گل دریافت کرده که آمار بسیار ضعیفی محسوب می‌شود و با این تفاسیر، دروازه‌بانی که جزو گزینه‌های مورد اعتماد کارلوس کی‌روش برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران بود، به نظر می‌رسد باید قید حضور در جمع مسافران جام جهانی روسیه را بزند.

604

کد خبر: 891555

وب گردی

وب گردی