اجرای طرح ضربتی رفع سد معبر و مزاحمت های اصناف در منطقه 7

شهردار منطقه 7 از اجرای طرح ضربتی رفع سد معبر و مزاحمت های اصناف در این منطقه با هدف حفظ حقوق شهروندان  خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سمیه حاجوی با اعلام این مطلب افزود: این طرح با مشارکت عوامل معبربان نواحی پنج گانه و با نظارت اداره ساماندهی منطقه با اولویت رسیدگی به پیامهای 137 و 1888 اجرا می شود.

وی ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن فصل پایانی سال این طرح بطور مستمر و مداوم تا جلب رضایت شهروندان ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه 7 استمرار در حل مشکل سدمعبر را لازم و ضروری دانست و افزود: برای رفع معضل سدمعبر در سطح شهر لازم است در کنار برخورد قاطعانه استمرار را نیز در دستور کار داشته باشیم تا این مهم برای کسبه نهادینه شود .

وی با اشاره به قانون شهرداری‌ها در خصوص ممنوعیت سدمعبر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز آن‌ها و میدان برای کسب و یا سکنی و هر نحو دیگر، بیان کرد: اجرای قانون سدمعبر ضمن تامین و حفظ حقوق شهروندان سبب زیبایی معابر سطح شهر و نیز آرامش و آسایش آنان می‌شود .

حاجوی تاکید کرد: معابر و پیاده روها یکی از پایدارترین روشهای حمل و نقل و آسایش مردم است و همچنین از جنبه های مختلف، زیست محیطی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی در جهت توسعه پایدار شهری دارای اهمیت است و در همین راستا معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه 7 جهت رعایت حقوق و آسایش و نیز تسهیل درعبور و مرور شهروندان، به اجرای طرح ضربتی جمع آوری و جلوگیری از سد معبر توسط اصناف و کسبه در معابر و پیاده روها اقدام کرده است.

701

کد خبر: 891591

وب گردی

وب گردی