اعلام مهمترین اهداف یوفا در سال ۲۰۱۸ میلادی

الکساندر چفرین، ر‌ئیس اسلوونیایی یوفا در آخرین روز سال ۲۰۱۷ میلادی اهم برنامه‌های این نهاد برای سال ۲۰۱۸ را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، به نقل از سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) الکساندر چفرین گفت: از نقطه نظر مدیریریتی یک رقابت برای آینده ایجاد کرده‌ایم. اصلاحات در کنگره ماه آوریل مورد تایید قرار گرفتند که ثبات در اجرای آنها از وظایف ما هستند.

رئیس یوفا افزود: ما ارتباط نزدیکی با فدراسیون‌های عضو یوفا داریم. ارتباطاتی که 60 سال است ادامه دارد و سنگ بنای کارهای ما خواهد بود. ما باید گفت‌وگوهای میان خودمان و ارتباط با همکاران و شرکا در لیگ‌ها، باشگاه‌ها را تقویت کنیم. باید به آنها نقش مهمتری در تصمیم‌گیری‌ها بدهیم.

چفرین در ادامه اظهار داشت: کارهای زیادی برای انجام‌دادن در سال آینده میلادی پیش‌رو داریم. باید تورنمنت جدیدی برای تیم‌های ملی برگزار کنیم. منتظر آغاز لیگ ملت‌های یوفا هستیم. رقابتی که پایه رقابت‌های فوتبال باشگاهی اروپا را تقویت می‌کند.

رئیس یوفا در خاتمه اطمینان داد که همچنان روی پدیده ناخوشایند دوپینگ و بازی‌های قراردادی کار خواهند کرد. ریشه‌کنی مسئله دوم الزامی است. از فوتبال در برابر بیماری که روحیه‌اش را خدشه‌دار می‌کند دفاع خواهیم کرد. رفتارهای نژادپرستانه و تبعیض‌آمیز را نیز تحمل نخواهیم کرد.

602

کد خبر: 891605

وب گردی

وب گردی